۱۷۲۶۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دلیل تذکر یک نماینده مجلس به لاریجانی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رییس مجلس تصریح کرد: از شما انتظار می رفت به عنوان سخنگوی نمایندگان مجلس در ابتدای جلسه امروز نسبت به وقایع هفته گذشته از جمله توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) واکنشی نشان می دادید.

خبرگزاری میزان: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رییس مجلس تصریح کرد: از شما انتظار می رفت به عنوان سخنگوی نمایندگان مجلس در ابتدای جلسه امروز نسبت به وقایع هفته گذشته از جمله توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) واکنشی نشان می دادید.

حسین حاجی دلیگانی درجلسه امروز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ در تذکری خطاب به لاریجانی گفت: در هفته گذشته که مجلس تعطیل بود حوادثی مانند توهین نشریه شارلی به مقدسات مسلمانان، خطای دیپلماتیک وزیر امور خارجه ایران و قدم زدن او با وزیر امور خارجه آمریکا و همچنین نامه معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اتفاق افتاد که ما نمایندگان از شما به عنوان سخنگوی مجلس توقع داشتیم نسبت به این وقایع واکنشی نشان می دادید.

علی لاریجانی، رییس مجلس نیز در پاسخ به حاجی دلیگانی اظهار کرد: تذکر شما در رابطه با موضوع جلسه نبود اما باید بگویم که من در رابطه با اهانت به پیامبر اسلام تاکنون در سخنرانی های مختلف از جمله در کنفرانس بین المجالس و همچنین در مصاحبه ای واکنش نشان دادم فکر می کنم کافی باشد اما اگر لازم می بینید باز هم می توانم صحبت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج