۱۷۲۶۸۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مردان هنوز هم به همسران خود اعتماد ندارند

زندگی مشترک همانطور که از نامش برمی آید بر پایه اعتماد دو طرفه بنا شده ؛ اگرچه میلیون ها آمریکایی چنین نظری ندارند. این ادعا نه به دلیل تست های روانشناسی بلکه بر اساس آخرین فهرست آمار و ارقام کارت های اعتباری شهروندان ایالات متحده مطرح شده است.

خبرگزاری ایسکا نیوز: زندگی مشترک همانطور که از نامش برمی آید بر پایه اعتماد دو طرفه بنا شده ؛ اگرچه میلیون ها آمریکایی چنین نظری ندارند. این ادعا نه به دلیل تست های روانشناسی بلکه بر اساس آخرین فهرست آمار و ارقام کارت های اعتباری شهروندان ایالات متحده مطرح شده است.

بر اساس گزارش ها ، ۷.۲ میلیون نفر آمریکایی (۶ درصد) مشخصات بانک یا کارت اعتباری خود را از شوهر یا همرسشان مخفی نگاه می دارند. این آمار در مردان بالاتر است و نشان می دهد که آقایان علاقه چندانی به اشتراک گذاری اطلاعات مالی خود ندارند.

از این تعداد ۴.۴ میلیون نفر مرد و ۲.۸ میلیون نفر زن هستند. همین آمار نشان می دهد که عموم مردان آمریکایی در مورد دخل و خرج های خود با اعضای خانواده صادق نیستند.

از هر ۵ آمریکایی ، یک نفر بدون اطلاع همسر یا شوهر خود دست به خریدهای ۵۰۰ دلاری یا بیشتر می زند که در این بین همانطور که انتظار می رود سهم آقایان بسیار بیشتر است. بر اساس آمار تنها ۱۴ درصد بانوان دست به چنین کاری می زنند ، در حالی که این یک رفتار عادی در میان مردان به شمار می آید.

نکته جالب اینجاست که نگه داشتن چنین اطلاعاتی لزوما نشان دهنده خیانت یا عدم اعتماد نیست و بر اساس نظرسنجی ها یک سوم آقایان کوچکترین اهمیتی به خریدهای ۵۰۰ دلاری یا بیشتر همسر خود نمی دهند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی بود یکی نبود

      به ما چه ؟؟؟
      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج