۱۷۲۶۹۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پیدا و پنهان زندگی پیام صادقیان در اینستاگرام

پیام صادقیان به شدت تحت تاثیر امیر تتلو خواننده مشهور زیرزمینی است. این موضوع در عکس ها و فیلم هایی که منتشر می کند و البته نوع تعامل با مخاطبان و شیوه نگارش پر از غلط املایی او هم به وضوح پیداست.

پیدا و پنهان زندگی پیام صادقیان در اینستاگرام




هفته نامه تماشاگران امروز: هنوز دو ماه مانده تا 22 سالگیش را جشن بگیرد. بازی ملی مهمی هم تاکنون انجام نداده است. دو فصل معمولی در باشگاه پرسپولیس گذرانده و در تعداد قابل توجهی از بازی های لیگ محروم یا مصدوم بوده اما با این حال «پیام صادقیان» بیشتر از بقیه بازیکنان لیگ ایران دیده می شود. مردم و رسانه ها به طور مداوم فعالیت های او را دنبال میکنندو ک وچک ترین رفتار او زیر ذره بین قرار می گیرد. دلیل این اتفاق فقط در یک کلمه خلاصه می شود. «حاشیه».

پیدا و پنهان زندگی پیام صادقیان در اینستاگرام

سبک زندگی او و جنجال هایش در مستطیل سبز خوراک خوبی برای رسانه ها فراهم می کند. همین یک هفته اخیر در اردوی امارات دوباره تنش هایی برای پرسپولیس به وجود آورد. او به تازگی اعلام کرده برای دوری از حاشیه ها با هیچ کدام از نشریات مصاحبه نمی کند و طرفدارانش می توانند از طریق اینستاگرام اخبار رسمی مرتبط با او را دنبال کنند. بازکردن صفحه رسمی اینستاگرام نه تنها نقطه پایان جنجال ها نبود بلکه سوژه های متعددی از دل همین صفحه شخصی بیرون آمد.

• پیام صادقیان به شدت تحت تاثیر امیر تتلو خواننده مشهور زیرزمینی است. این موضوع در عکس ها و فیلم هایی که منتشر می کند و البته نوع تعامل با مخاطبان و شیوه نگارش پر از غلط املایی او هم به وضوح پیداست. در خیلی از فیلم ها و عکس ها امیر تتلو و سایر دوستان مثل علی قاسمی و امیر دیوا حضور پررنگی دارند.

• صادقیان بارها عکس هایی هم با بازیکنان پرسپولیس منتشر کرده، از حسین ماهینی و محسن بنگر گرفته تا مهدی طارمی و خلعتبری. با اینحال یکی از دوستان فوتبالیست او به نام محمد انصاری در تصاویر حضور پررنگ تری دارد. آنها حتی گاهی مشابه هم لباس می پوشند، با هم به کافی شاپ می روند و به خودشان لقب پت و مت داده اند.

• کامنت هایی که زیر عکس های پیام صادقیان نوشته می شود عموما حاوی الفاظ رکیک و کُری خوانی های تند و تیز است. موضوعی که صادقیان به آن کاملا بی اعتناست.

• پیام صادقیان ۱۸ ماه پیش اولین عکس خود را در این شبکه اجتماعی آپلودکرده است. در این مدت کلا ۱۳۳ پست منتشر کرده و ۱۴۳ هزار نفر او را دنبال کرده اند. هرکدام از عکس های او بین ۱۲ تا ۱۳ هزار بار لایک می خورد و او فقط ۳۶ نفر را دنبال کرده است.

• جدا از پست هایی که او برای کُری خوانی با استقلالی ها منتشر می کند، جنجالی ترین پست او تاکنون واکنش به دعوت نشدن به تیم ملی و خط و نشان کشیدن برای کی روش بوده است. یک بار هم تصویر بنز سواری او به سبک تصاویر صفحه «بچه پولدارهای تهران» با واکنش گسترده ای مواجه شد. ماجرای خالکوبی او هم که در بعضی عکس ها کاملا مشهود است یک بار کار را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشاند.

پیدا و پنهان زندگی پیام صادقیان در اینستاگرام

نمونه هایی از اشتباهات املایی

Doroste tim meli khat khordam Vali fada sareton baedo banish lana.bikhi baba

To donya fotbale maro ba aliye adae mishnasan

Dishab dostam sorprazam kardan
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      حاشیه در حاشه...
      هیچوقت نمیتونه برای مردم الگو بشه مگه برای افرادی مثل خودش...

    • ana

      خیلی ازش بدم میاد

    • احسان

      بیسواد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج