۱۷۲۷۳۰
۱۳ نظر
۵۱۷۹
۱۳ نظر
۵۱۷۹
پ

ضرب و شتم معلم از سوی والدین دانش‌ آموز!

خنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در مورد ضرب و شتم معلمی در منطقه ۱۴ از سوی دو نفر گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره شکایت خود را به جریان انداخته‌اند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در مورد ضرب و شتم معلمی در منطقه ۱۴ از سوی دو نفر گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره شکایت خود را به جریان انداخته‌اند.

همچنین از معلم و مدیر مدرسه هم درخواست کرده‌ایم که شکایت خود را در مراجع قضایی مطرح کنند.

مسعود ثقفی در این باره گفت: ما به طور کلی با هر گونه رفتار خارج از قوانین و مقررات مخالف هستیم، چه این رفتار از سوی والدین باشد، چه از سوی دبیر آموزش و پرورش.

وی افزود: اگر هر کس بخواهد به خود اجازه دهد؛ درباره تخلف احتمالی انجام شده راسا اقدام کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بر این عقیده هستیم که اگر دبیر ما نیز تخلفی کرده باشد، باید از سوی مراجع ذی‌صلاح به آن رسیدگی شود، از سوی دیگر اجازه نمی‌دهیم که هر کسی به هر بهانه‌ای به همکار فرهنگی ما توهین کند یا وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش منطقه و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره شکایت خود را به جریان انداخته‌اند. همچنین از معلم و مدیر هم درخواست کرده‌ایم که شکایت خود را در مراجع قضایی مطرح کنند.

ثقفی تاکید کرد: هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که دانش آموزان از سوی معلم خود تنبیه می‌شدند، اگر چنین اتفاق یا تخلفی هم صورت گرفته باشد، مراجعی برای رسیدگی به این تخلفات وجود دارد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: هیات رسیدگی به تخلفات اداری، حراست و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برای چنین مواقعی در نظر گرفته شده است. به محض اینکه تخلف برای ما محرز شود؛ از مراجع مربوطه برای پیگیری آن اقدام خواهیم کرد، ولی اینکه کسی به خود اجازه دهد با معلم ما برخورد فیزیکی کند، درست نیست و ما حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ضاربین، والدین دانش آموزان بوده‌اند، گفت: فکر می‌کنم این موضوع محرز است، چرا که بعد از ضرب و شتم اعتراضاتی به مدیر مدرسه هم داشته‌اند. آنها نباید به این شیوه ناخوشایند اعتراضشان را بیان می‌کردند.

ثقفی درباره اینکه آیا ضاربین لباس نظامی به تن داشتند، گفت: بیشتر ساکنان منطقه‌ای که این معلم در آن تدریس می‌کند، نظامی هستند. این افراد هم احتمالا ساکن آنجا و از کارکنان آن منطقه هستند. اگر معلم می‌گوید که لباس نظامی به تن داشتند، حتما این طور بوده، چرا که ما خودمان در محل حضور نداشتیم که بخواهیم این موضوع را قطعی بیان کنیم.

وی درباره اقدامات آموزش و پرورش برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی گفت: اقدامات فعلی در این باره پیگیری‌های قضایی است، اینکه برای موارد مشابه اقدامات پیش‌گیرانه انجام شود، باید از سوی مسئولین مربوطه مورد پیگیری قرار بگیرد. در شرایط کنونی نیز اگر پیگیری چنین مواردی از سوی مراجع قضایی منجر به توقف موارد مشابه شود، در جای خود حائز اهمیت است.

گقتنی است؛ یکشنبه بیست و یکم دی ماه آقای ابوالفضل هنانیان دبیر ریاضی منطقه ۱۴ تهران در راه رفتن به مدرسه از سوی دو نفر که به نظر می‌رسید، از بستگان دانش آموز مدرسه ایشان باشند، به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. به گفته معلم مضروب، دانش آموز به والدین خود گفته بود که معلمشان آنها را تنبیه می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته

      تا به حال معلمین بچه ها رو با شلنگ گاز کتک میزدند و اگر هم اعتراضی از طرف والدین دانش اموزان میشد ترتیب اثری داده نمی شد .اگر معلمی اینبارکتک خورده حتما دانش اموزی را کتک زده. و گر نه هیچ معلمی این روزها کتک خور نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فرشته ای تو عالم هپروت سیر میکنی خبر از زمینیها نداری !

    • ناشناس

      متاسفانه معلمین و کلیه پرسنل آموزش پرورش دچار خود بزرگ بینی هستند در عین بیسوادی توانایی هدایت بچه های مردم را ندارندآموزش وپرورش باید از مشاورین وروانشناسان معتبر در هر مدرسه برای بررسی معلمان استفاده کند بخصوص خانم ها که در مدارس دولتی حکومت میکنند

    • معلم

      با این وزاتخانه فاتحه آموزش را باید خواند...

    • بدون نام

      از وزیر ضعیف بیش از ابن انتظار نمی رود کشتن معلم کتک زدن معلم وایشان در خواب

    • بدون نام

      شماباسوادید جناب ناشناس.بااین ادبیاتتون میزان سوادتونو نشون دادید.شمایه روزبجای معلما برید سرکلاس وسی نفردانش اموزو باسی فرهنگ ومشکل متفاوت کنترل کنید.اونم دانش اموزای این زمونه که تنهاچیزی که بفکرش نیستن درس خوندنه.اونم بچه که چه عرض کنم.

      پاسخ ها

      • امان

        خوب مگه مجبورن معلم نشن. اتفاقا بعضی از معلمها را باید تنبیه کرد تا متوجه رفتار زشت خود شوند.

    • رضا نادری

      با سلام. اگر مسولین به اعتراض والدین توجه رسیدگی کنند شاید کمتر شاهد اینگونه مسایل باشیم.

    • رضا نادری

      مسولین به مربیان مدرسه رسیدگی کنید از راننده سرویس تا مدیر به چه حقی بچه کلاس دوم دبستان را تحقر می کنند........

    • کاربر

      هنوز کتک هایی که از معلم ریاضی در دوران راهنمایی خوردم یادم نرفته با شیلنگ گاز .. طناب و چوب انار .. یکبار هم منو تو سطل آشغال نشوند کمرم و پاهام بیحس شده بود هیچ وقت اون دوران تلخ رو فراموش نمیکنم

    • بدون نام

      باین وزیری که فقط همیشه اعلام میکند که معلمین حق تنبیه ندارند اگر معلمین را بکشند او در خواب ناز بسر می برد بیش از لین توقع نیست من نمیدانم نمایندگان مجلس خوابند یا بیدار؟

    • بدون نام

      بیشتر بزرگسالان از دست معلماشون کتک خوردن حق معلمه بوده که کتک بخوره تا دست رو بچه مردم دراز نکنه از اون عزیزان لباس نظامی هم کمال تشکر و تقدیر و احترامو داریم دستت تون درد نکنه

    • بدون نام

      با سلام هیچ معلمی یا معاونی حق کتک زدن به بچه ها را ندارد اگر دو باربا آنها برخورد می شد همچین مسا یلی پیش نمی آمد ولی متاسفانه خیلی ها به خود اجازه می دهند دانش آموزان را کتک بزن وتهدید کنن که به خانواده نگویید خود من هم با این مسایل روبه روشدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج