۱۷۲۷۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: ذوب آهن برای لیگ آماه نیست

يحيي گل محمدي سر مربي ذوب آهن معتقد است که تغيير زمان بندي ديدارهاي ليگ، باعث شده تا اکثر تيمها براي شروع ليگ آماده نباشند.

ورزش سه: يحيي گل محمدي معتقد است ذوب آهن هم مثل اکثر تیمهای لیگ از لحاظ تمرینی عقب است و هنوز برای بازی در لیگ آماده نبود.

ذوب آهن ۱۰۰% آماده نیست

برنامه ریزی جدید لیگ، بازیهای تمرینی ما را تحت الشعاع قرار داد. قرار بود ما یک دیدار تدارکاتی با تیم پدیده داشته باشیم که این بازی لغو شد. من فکر می کنم اکثر باشگاهها در این تغییر برنامه ضرر کردند. اولین دیدار ما مقابل پرسپولیس است. اما ما ۱۰۰% آماده نیستیم. یعنی بچه های ما از لحاظ تمرینی عقب هستند. البته فکر می کنم که این شرایط در مورد همه تیمها صادق باشد.

برنامه ریزی جدید ما را با مشکل مواجه کرد

ذوب آهن لیگ را خوب شروع نکرد. اما در میانه های نیم فصل اول تیم ما خیلی خوب شد. اما ما نسبت به شرایط آن زمان از لحاظ آمادگی، بازیکن ها کمی عقب هستیم. با توجه به اینکه در دور برگشت فشردگی بازیها هم زیاد است باید بگویم که آماده نبودن تیمها کمی نگران کننده است. برنامه ریزی جدید ما را با مشکل مواجه کرد.

نتایج تیم ملی باید تلنگری باشد برای پرداختن به تیمهای پایه

در مورد تیم ملی خیلی صحبت کردیم و بهتر است که فراموش کنیم. چیزی که مهم است اینکه باید به فکر آینده تیمهای پایه و زیر ساختها باشیم. اگر به فکر جوانها باشیم آن وقت لازم نیست که با حرف و حدیث و رای کمیته انظباطی بخواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. اینطور اتفاقات برای فوتبال ما خوب نیست. اما متاسفانه بضاعت فوتبال ما الان همین است. وقتی تیم ملی نتیجه نمی گیرد باید ببینیم که در ۱۰،۱۵ سال گذشته چه کارهای زیر ساختی انجام داده ایم. شاید این نتیجه تلنگری باشد برای فوتبال ما که اصولی تر و منطقی تر از گذشته برنامه ریزی کنیم. تیمهای پایه ای فوتبال ما ضعف دارند.

رفتن و ماندن کی روش دردی را دوا نمی کند

رفتن و یا ماندن کی روش دردی از فوتبال ما دوا نمی کند. مقصر بازیکنها و کادر فنی ما نیست. اتفاقا من می خواهم از همینجا از کادر فنی و زحمات بچه ها در این جام تشکر کنم. باید به باشگاهها امکانات داده شود. اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم باید مثل ژاپن و امارات و کره برنامه ریزی درستی روی تیمهای پایه داشته باشیم. هنوز ساختار باشگاههای ما ایراد دارد و دولتی هستند. مشکلاتی وجود دارد که نتایج تیم ملی سینوسی می شود که یکبار خوب نتیجه می گیرد و زمانی هم بد یعنی در نتیجه گیری هیچ ثباتی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج