جاباما
۱۷۲۸۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

داعش یکی از ژاپنی ها را سر برید +عکس

داعش که برای سر بریدن گروگان‌های ژاپنی شمارش معکوس را آغاز کرده بودند سرانجام با سر بریدن هارونا یوکاوا، تصمیم خود را عملی کرد.

خبرگزاری ابنا: گروه تروریستی داعش از سر بریدن یک نفر از دو گروگان ژاپنی خبر داد و آزادی گروگان دوم را به آزادی تعدادی از گروگان‌های وابسته به این گروه در اردن مشروط کرده است.

در ویدئوی منتشر شده توسط گروه تروریستی داعش، این گروه پس از اعلان شمارش معکوس برای برای قتل «کنجی گوتو» و «هارونا یوکاوا» اتباع ۴۷ و ۴۲ ساله ژاپنی، سرانجام عصر روز شنبه سر یکی از آن‌ها را برید.

تکفیری‌های داعش عصر جمعه هشدار داده بودند با نزدیک شدن به زمان پایان مهلت تعیین شده برای آزادی گروگان‌های ژاپنی، شمارش معکوس برای کشته شدن آغاز شده است و سرانجام با سر بریدن هارونا یوکاوا، تصمیم خود را عملی کرد.

این گروه تروریستی هفته گذشته ۷۲ ساعت مهلت به «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن مهلت داده بود تا در ازای دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار آنان را آزاد کند.

«شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن گفت: تصویری که درباره اقدام گروه تروریستی داعش مبنی بر بریدن سر یک شهروند ژاپن در فضای مجازی منتشر شده است احتمالا معتبر و موثق است.

وی گفت من هیچ حرفی ندارم تنها از گروگان‌گیران درخواست می‌کنم باقی شهروندان ژاپنی را که گروگان گرفته‌اند آزاد کنند.

شینزو آبه که با خبرنگاران یک شبکه تلویزیونی ژاپن گفتگو می‌کرد به خانواده و دوستان هارونا یوکاوا شهروند چهل و دو ساله ژاپنی تسلیت گفت.

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اعدام یک گروگان ژاپنی اعلام کرد: آمریکا به شدت قتل بی‌رحمانه هارونا یوکاوا شهروند ژاپنی را به دست گروه تروریستی داعش محکوم می‌کند. ما مراتب تسلیت خود را درباره این حادثه غمبار اعلام می‌کنیم. ما درخواست‌های خود را برای آزادی فوری کنجی گوتو و تمامی گروگان‌های باقیمانده اعلام می‌کنیم.

دولت انگلیس شامگاه شنبه قتل گروگان ژاپنی توسط گروه تروریستی داعش را اقدام وحشیانه و نفرت انگیز خواند و آن را بشدت محکوم کرد.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس در بیانیه‌ای گفت: گزارش منتشر شده درمورد قتل وحشیانه هارونا یوکاوا گروگان ژاپنی توسط گروه داعش و تهدید این گروه برای کشتن گروگان دیگر ژاپنی، یادآور قتل‌های وحشیانه‌ای است که این تروریست‌ها تاکنون صورت داده‌اند.

داعش یکی از ژاپنی ها را سر برید +عکس

کنجی گوتو یوکاوا یک شهروند ژاپنی در ماه اوت توسط عناصر داعش در سوریه در جریان آنچه که وی تلاش برای راه اندازی یک شرکت امنیتی خواند، به گروگان گرفته شد.

گوتو یک خبرنگار کارکشته جنگ در اواخر اکتبر در تلاش برای تضمین آزادی یوکاوا وارد سوریه شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج