۱۷۲۸۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۰۶ / ۱۱ / ۱۳۹۳

فال روزانه 06 / 11 / 1393

فال روزانه 06 / 11 / 1393

فروردین

امروز باید به دنبال نقطه امن باشید. در مورد مسایل مالی و کاری، نقطه امنیت را بیابید و در همان جا باقی بمانید. حواستان به دخل و خرج های خود باشد. ممکن است بدون اینکه آگاه باشید، پول هایتان را بیهوده برای چیزهایی که نیازی ندارید، خرج کنید. برای اینکه به طور کلی در زندگی تعادل ایجاد کنید، یک نرم افزار حسابداری روی گوشی خود نصب کنید تا بدانید در طول ماه برای چه چیزهایی هزینه کرده اید. امروز زمان نیز برای شما مانند طلا است. قدر آن را بدانید و درست استفاده کنید.

اردیبهشت

کارهای خودتان را زیر ذره بین ببرید و ببینید کجای آنها اشکال و به بازنگری نیاز دارند. خواسته های خود را یادداشت کنید و برای آنها ارزش و اعتبار قایل شوید. همه وقت های زندگی خود را بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید برای نیازهای شخصی خود تایم خالی کنید. امروز باید خود و فانتزی هایتان را در اولویت قرار دهید. اگر مردم و اطرافیان با شما همراه و هماهنگ نیستند، اصلا اهمیت ندهید و بدانید خودتان برای داشتن یک زندگی شاد، کافی هستید. فقط باید فرصت های خوب زندگی را تشخیص دهید.

خرداد

خیلی خوابتان می آید؟ متاسفانه این هفته با انرژی کم آغاز شده است و دایم دلتان می خواهد استراحت کنید و حس و حال کار کردن ندارید. همین موجب می شود خودتان را از اطرافیان دور کنید. در ضمن، به قدری حساس هستید که اطرافیان باعث می شوند تا همین انرژی کمی هم که دارید، کمتر شود. بهتر است خیلی با دیگران معاشرت نداشته باشید و همه وقتتان را به انجام مسوولیت ها و بودن در کنار عشقتان اختصاص دهید. اگر لازم است، گریه کنید تا سبک شوید. یا حتی خوب است در کلاس یوگا شرکت کنید.

تیر

سلام پروانه اجتماعی! ... امروز بسیار شاداب هستید و با انرژی های خوب خود با اطرافیان ارتباط های عالی برقرار می کنید. نیروهای الکتریسته زیادی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای افزایش انرژی های مثبت خود استفاده کنید. امروز کنجکاوی بسیاری در مورد مردم دارید. امروز هر جا که می روید، کارت بیزینس خود را نیز همراه داشته باشید. در مورد پروژه های کاری نیز این انرژی های خوب کمک می کنند تا به مراحل بسیار خوبی دست پیدا کنید. همین روحیه را حفظ کنید.

مرداد

امروز زمان صعود است. زمان بالا رفتن. باید خواسته های خود را کشف و برای به دست آوردن آنها تلاش کنید. صبح زود به محل کار بروید و از انرژی های صبح برای انجام کارها استفاده کنید. سپس در فرصت استراحت، روی اهداف خود متمرکز شوید و برای آنها نقشه بکشید. به این فکر کنید که در 5 سال آینده در چه موقعیتی باید باشید؟ بر اساس شرایط کنونی و اهدافی که دارید، برای 5 سال آینده برنامه ریزی کنید.

شهریور

دنیا بسیار بی رحم است. ناشناخته های بسیاری هم در دنیا هست که خیلی وقت ها از آن سر در نمی آورید. اما امروز این فرصت را دارید تا خیلی چیزهای تازه یاد بگیرید. با جست‌وجود در اینترنت و گوش کردن به نداهای درونی خود، متوجه خواهید شد که بالاخره زمان تغییر فرارسیده است و باید از این روند همیشگی دست بکشید و وارد مرحله تازه ای از زندگی بشوید. شاید بخواهید ادامه تحصیل بدهید، یا در کلاس های مرتبط به شغل خود ثبت نام کنید. هر چه هست، امروز بهترین زمان برای حرکت به سوی پیشرفت است.

مهر

امروز از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار خواهید داشت. این را به فال نیک بگیرید و برای بودجه خود ارزش بیشتری قایل شوید. پول هایتان برای خرید وسایلی که نیاز ندارید، خرج نکنید. آنها را در املاک و خرید خانه سرمایه گذاری کنید. در محل کار، فرصت های کسب درآمد بیشتر را کشف کنید. این را بدانید به جای زیاد کار کردن، بهتر است هوشمندانه کار و خلاقیت های خود را بیشتر کنید.

آبان

امروز نمی توانید خود را به خوبی با اطرافیان هماهنگ کنید؟ این مساله ای است که همه ذهن شما را درگیر می کند و موجب ناراحتی شما می شود. اما برای اینکه نه خودتان اذیت شوید و نه دیگران فکر کنند از آنها فاصله گرفته اید، فقط به حرف هایشان گوش کنید و نظری ندهید. یا شاید بد نباشد انها را به ناهار دعوت کنید. کارهایی که برای جلب اعتماد آنها نیاز است را انجام دهید. کارهای گروهی همیشه بهترین گزینه هستند و نباید حمایت همکاران را از دست بدهید. پیشرفت کار شما در گرو ایده دادن و گرفتن است.

آذر

جدول کارها و خرج های خود را بیاورید و درست و با دقت آنها را مرور کنید. امروز ذهنتان برای حساب و کتاب و کشف ایراد کارهایتان کاملا باز است. در جاهایی که ایراد دارید، بیشتر تمرکز کنید. از انرژی های امروز برای برنامه ریزی برای 5 سال آینده خود استفاده کنید. خواسته ها را در یک طرف و موقعیت کنونی خود را در طرفی دیگر بگذارید و بر اساس آنها، یک برنامه کامل و بی نقص برای چند سال آینده خود بنویسید. مشورت گرفتن از اطرافیان را فراموش نکنید زیرا به تنهایی قادر به انجام همه کارها نیستید.

دی

امروز خودتان را توصیف کنید. امروز هیجان و انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید همه استعدادهای خود را به همان شکلی که هستند، به نمایش بگذارید. از خلاقیت زیادی که دارید برای کشف راه های تازه به منظور کسب درآمد بیشتر کمک بگیرید. امروز این فرصت را دارید تا نقطه امن مالی و کاری را کشف کنید. البته همه حواس خود را روی کار نگذارید. موسیقی گوش کنید یا با عشقتان به فضاهای هنری بروید و از ایده های هنرمندان، برای کارهای خود ایده بگیرید.

بهمن

هیچ کجا خانه نمی شود! امروز به معنای واقعی این جمله را درک خواهید کرد. دوست دارید در خانه باشید و استراحت کنید. حس و حال کار ندارید و تعامل با آدم ها امروز برایتان دشوار است. بیش از حد هم حساس هستید و این مساله بیشتر باعث می شود تا ارتباط با اطرافیان برایتان سخت شود. برای اینکه مشکلی پیش نیاید، فقط کارهایتان را انجام دهید و خیلی سریع به خانه برگردید. دوس آب گرم بگیرید و برای 5 سال آینده خود نقشه بکشید. این کارها استرس را از شما دور می کنند.

اسفند

امروز زیاد حرف بزنید. هر چه دلتان می خواهد بگوید. در مورد خودتان یا ایده هایتان برای اطرافیان بگوید. اگر هم حرفی برای بیان ندارید، باز هم سعی کنید خودتان را در حالت حرف زدن و معاشرت با دیگران حفظ کنید. این حالت روحی کمک می کند تا به حرف های دیگران خوب گوش کنید. صحبت های آنها برای شما بسیار الهام بخش هستند و خلاقیت های درونی شما را بیدار می کنند. از فرصت امروز برای یادگرفتن و کشف مسایل جدید استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج