جاباما
۱۷۲۸۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز: کف گرگی به کی روش!

یکی از نمایندگان AFC با بیان اینکه در ابتدا تصمیم داشتیم نتیجه بازی را ۳ بر صفر به نفع ایران اعلام کنیم؛ از دلایل عدم تغییر این نتیجه خبر داد.

عصر ایران: یکی از نمایندگان AFC با بیان اینکه در ابتدا تصمیم داشتیم نتیجه بازی را ۳ بر صفر به نفع ایران اعلام کنیم؛ از دلایل عدم تغییر این نتیجه خبر داد.

وی گفت: «برای AFC جان انسان ها مهمتر از نتیجه مسابقات است. پس از باخت ایران برابر عراق، بسیاری از مربی های ایرانی اقدام به تخلیه روحی خود کردند، بندگان خدا سالیان درازی بود که منتظر چنین نتیجه ای بودند تا کمی انتقاد (آنهم انتقاد سازنده!) کنند. حتی من از یکی از دوستان پزشکم شنیدم اگر ایران در این جام، تا فینال بالا می رفت احتمال غمباد گرفتن برخی از آنها و چه بسا سکته قلبی و ... هم وجود داشت.

ما به همین دلایل و با در نظر گرفتن وضعیت روحی مربیان ایرانی، به این نتیجه رسیدیم در صورتی که ایران را برنده بازی با عراق کنیم احتمال سکته زدنشان وجود دارد، پس تصمیم گرفتیم عراق را بازنده اعلام نکنیم!»

طنز: کف گرگی به کی روش!

چه افتخاری بالاتر از اینکه به دست اجنبی ها محروم شوی!

در همین راستا نگاهی داریم به رزومه یکی از مربیان وطنی که نقدهای سازنده ای در خصوص کیروش انجام داده است.

درخشان سابقه درخشانی در مربیگری دارد، وقتی هم که به او اعتماد کردیم و سرمربی تیم زیر ۱۷سالش کردیم به خوبی جواب اعتماد ما را داد و در تیم زیر ۱۷ سال به بازیکنان با تجربه با سن هایی بیش از ۱۷سال بها داد(!) البته درست است که تیم با این بازیکن ها هم نتوانست نتیجه بگیرد و چون خارجی ها احترام به بزرگتر حالیشان نیست ما را چهار سال محروم کردند، اما این اتفاقات هیچ چیزی از ارزش های ایشان کم نمی کند، چه افتخاری بالاتر از اینکه به دست اجنبی ها محروم شوی!!

درخشان سه دفعه هم تیم های پیکان، شهرداری تبریز و شاهین را به لیگ پایین تر فرستاد. او هدفش آن بود که این تیم ها بصورت ریشه ای فوتبالشان را قوی کنند و دوباره به لیگ بالاتر بیایند!

اگر تا امروز ایشان مربی تیم ملی بزرگسالان نشده به دلیل دست های پشت پرده بوده و کلا حقش خورده شده است!

فقط مشکلش اینه پلن A نداره!

قلعه نویی که نتایج ارزشمندش باعث شد مایلی کهن او را گروهبان قندلی بنامد؛ گفته است: "تیم ملی پلن B نداشت"

به هر حال همانگونه که از نتایج قلعه نویی در جام باشگاه های آسیا و ... مشخص است، هر وقت او سرمربی تیمی بوده نه تنها پلن Bداشته ایم، بلکه پلن C و D و هم داشته ایم! فقط تنها نقدی که به ایشان است، این مورد است که تیم های وی پلن A ندارد!!

کف گرگی به کیروش!

در پایان هم تعجب می کنیم از آقای کیروش؛ که اینقدر نقدناپذیر(!) است و جواب مربیان وطنی ما را می دهد! البته چون ایشان الان در استرالیاست نمی شود درست از خجالت ایشان در بیاییم! باز دم آقای عابدینی گرم که به ایشان گفت: "آقای کیروش! دهنت را ببند! به اسطوره های ما توهین نکن!"

به هر حال ما هم با بقیه بر و بچ به فرودگاه می رویم تا اگر کیروش باز هم دهانش را نبست دو تا کف گرگی (که اتفاقا امروز روزنامه ابتکار از قول علی مطهری نوشته بود برخی مواقع لازم است) بزنیم توی دهنش!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج