۱۷۲۸۹۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان پرداخت عیدی آخر سال مستمری بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان پس از اعلام میزان آن از سوی دولت تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان پس از اعلام میزان آن از سوی دولت تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

«سیدتقی نوربخش» افزود: به همین منظور رقم یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفته شده و در صورتی که دولت رقم آن را همین امروز هم مشخص کند، ما مشکلی برای پرداخت آن نداریم.

وی تصریح کرد: هنوز رقم عیدی مستمری بگیران از سوی دولت تعیین نشده است و به محض اطلاع از این موضوع ما نسبت به پرداخت آن اقدام می کنیم.

*رسیدگی به مشکلات و معیشت بازنشستگان جزو وظایف اصلی ماست

نوربخش با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و معیشت بازنشستگان جزو وظایف اصلی ماست، افزود: در حال حاضر دو میلیون و ۳۰۰ هزار مستمری بگیر اصلی و چهار میلیون و ۸۰۰ هزار با افراد تبعی آن تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: ما برای رفاه حال مستمری بگیران از جمله بازنشستگان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم به طوری که در سال ۹۳ و در حد مقدورات میزان مستمری ااین افراد ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: همچنین موضوع بیمه تکمیلی آنها نیز کمک هایی شد و حق خواروبار و مسکن این افراد را نیز به دو برابر افزایش دادیم.

*بودجه سال ۹۴ سازمان تامین اجتماعی ۵۷ هزار میلیارد تومان

نوربخش بودجه سال ۹۴ سازمان تامین اجتماعی را ۵۷ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این بودجه نیز توجه ویژه ای به بحث مستمری بگیران به ویژه در حوزه درمان این افراد در سازمان شده است.

*خدمات درمانی به مستمری بگیران ۱۰۰ درصد رایگان می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سعی خواهیم کرد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰۰ درصد خدمات درمانی به مستمری بگیران در مراکز تحت قراردادمان رایگان شود.

نوربخش ادامه داد: این خدمات در بخش بستری بدون پرداخت وجه از سوی مستمری بگیران رایگان خواهد شد که به همین منظور منابع مورد نیاز آن نیز در بودجه سازمان تامین اجتماعی دیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیرت بده ننه

    • ناشناس

      اون وقت میشه بگید اون مبلغ 2 برابر چقدر بود!!!!!!!

    • ناشناس

      خدایی روش میشه بگه اون مبلغ افزایش حق مسکن و خوارو بار چقدر بوده!!!!

    • یحیی

      سلام باسی وشش سال پرداخت حق بیمه 972000تومان حقوق میگیرم توراخدا به کجا مراجعه کنم

    • قاسم

      باسلام ایا کسانی که بیش از 30 سال بیمه پرداخت نموده باید کمتر از یک میلیون دریافتی داشته باشند.در کشورهای پیشرفته بازنشستگان را به مسافرت تفری رایگان می فرستند. پزشگ به بالین در منزل مراجعه می کند.به کسانی که منزل ندارند منزل با وام بانکی تحویل می دهند. لطفا به بازنشستگان احترام بگذارید.ما بازنشستگان روزی احترامات خواصی داشتیم. استاد سلمانی سرم را سرسرسی متراش این سر در دیار خود عالمی دارد؟متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج