۱۷۲۹۹۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تذکر رهبر انقلاب به جلیلی درباره مذاکرات؟

عضو ارشد سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در واکنش به سخنان صادق خرازی گفت: اینکه من از رهبرانقلاب بابت مذاکرات هسته‌ای تذکر گرفته‌ام، کذب محض است.

خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی عضو ارشد سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سند جامع نقض حقوق بشر در انگلیس، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آقای صادق خرازی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام داشته که شما بابت مذاکرات هسته‌ای از رهبر انقلاب تذکر گرفته‌اید، گفت: من این مصاحبه را ندیده‌ام، اما اینکه از رهبر انقلاب بابت مذاکرات هسته‌ای تذکر گرفته‌ام، کذب محض است، چون این مسائل مبنا و اساسی ندارد و این حرف یک دروغ‌سازی است.

شنبه شب در جریان مذاکره صادق خرازی سفیر پیشین ایران در فرانسه و علیرضا زاکانی نماینده مجلس درباره مذاکرات هسته ای، صادق خرازی گفت: «در ژنو آقای جلیلی با طرف آمریکایی دیدار کرد، روزنامه کیهان نوشت که آمریکایی ها کشان کشان صندلی خود را پیش جلیلی برد. در همان ژنو به آقای جلیلی تذکر داده شد که شما بیش از حد جلو رفتید. اینها قبل پیام ویژه عمان بود. در تمام ادوار مذاکره با آمریکایی ها، رهبری کف و سقف گذاشتند. معظم له می دانند که نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد. رئیس دولت قبل در همان زمان موضع متفاوتی داشت که می خواست در چارچوب آن مسائل دیگری را حل و فصل کند.»

خرازی همچنین گفته بود: «مذاکرات استانبول یکی از بدترین نمونه های تاریخ مذاکرات هسته ای بود که رهبری تذکر دادند و جلوی این کار را گرفتند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت بارها عملا با ابراز ناخشنودی از روند مذاکرات در زمان جلیلی که به قول آقای دکتر ولایتی میز مذاکرات را تبدیل به ........کرده بودند تذکر داده بود حلا خبرگزاری تسنیم تازه خبردارشده بماند

    • بدون نام

      جلیلی اصلا درد مردم را نمی قهمد

    • ما تا آخر ایستاده این

      به نظر من دیپلماسی مقاومت است که پیروزی می اورد و نتیجه مثبت میدهد و تعلیق یا کاهش نیروی هسته ای به نفع ملت نخواهد بود...

    • مهرداد

      من دست گروه مذاکره کننده را میبوسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج