۱۷۳۰۱۱
۳۱ نظر
۵۰۰۴
۳۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قاتل: شوهرم کتکم می زد، او را کشتم!

زن جوان که پس از قتل هولناک شوهرش در مشهد، جسد او را در کف اتاق دفن کرده بود، پس از سه ماه سکوت لب به اعتراف گشود.

جام جم آنلاین: زن جوان که پس از قتل هولناک شوهرش در مشهد، جسد او را در کف اتاق دفن کرده بود، پس از سه ماه سکوت لب به اعتراف گشود.

خشم سراسر وجود سارا را فرا گرفته بود. دیگر طاقت کتک های همسرش را نداشت. از یخچال یک بسته قرص خواب آور برداشت و داخل آبمیوه حل کرد.

غلامرضا در طبقه بالا در حال استراحت بود، آبمیوه را برای او آورد. مرد جوان بی اطلاع از سرنوشت شومی که در انتظارش بود، آن را یک نفس نوشید. چند دقیقه بعد پلک هایش سنگین شد و به خواب رفت. حالا نوبت اجرای مرحله بعدی نقشه سارا بود. بچه ها در طبقه پایین در حال تماشای تلویزیون بودند. سراغ آنها رفت و صدای تلویزیون را بلند کرد.

چاقویی برداشت و به طبقه بالا برگشت. با تمام توانی که در دستانش داشت ضربه های چاقو را بر بدن همسرش وارد کرد. باید از مرگ او مطمئن می شد. به همین خاطر روسری را دور گردن او پیچید و محکم دو طرف آن را کشید.

وقتی به خودش آمد غلامرضا دیگر نفس نمی کشید. نمی دانست با جسد چه کار کند. روی آن را پوشاند و در اتاق را قفل کرد تا بچه ها متوجه ماجرا نشوند.

روز بعد پسر سیزده و دختر هشت ساله اش را به خانه پدری برد و با تهیه بیل و کلنگ به خانه بازگشت. فرش طبقه اول را جمع کرد و شروع به کندن زمین کرد. چاله ای به عمق یک متر حفر کرد. بسختی جسد را به طبقه پایین آورد و کف اتاق دفن کرد.

شروع تحقیقات

هجدهم آذر امسال، سارا با اصرارهای خواهر شوهرش مجبور شد به اداره آگاهی برود و شکایتی را در رابطه با فقدان همسرش مطرح کند. پس از این شکایت تیمی از ماموران با دستور بازپرس شعبه ۸۰۸ دادسرای مشهد تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

زن جوان در شکایت خود گفت: همسرم مدتی قبل خانه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. پیش از این هم عادت داشت چند شب به خانه نیاید، اما این بار غیبتش طولانی شد. به همین خاطر تصمیم گرفتم شکایتی را مطرح کنم.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در بررسی های خود متوجه شدند، سارا و همسرش با هم اختلافاتی قدیمی داشتند طوری که سال ۸۹ از هم جدا شده و یک سال بعد دوباره زندگی مشترک را آغاز کردند.

دستگیری قاتل

از سوی دیگر بررسی ها نشان داد، همزمان با ناپدید شدن غلامرضا، همسرش به دنبال بیل و کلنگ بوده است. با کشف این سرنخ ها قاضی جواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد صبح دیروز دستور بازداشت سارا را صادر کرد.

اعتراف به جنایت

زن جوان در بازجویی های اولیه منکر قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: بیست وچهارم مهر امسال با همسرم درگیر شده و او در مقابل چشمان فرزندانمان، مرا کتک زد. دیگر از رفتارش خسته شده بودم به همین دلیل نقشه قتل او را اجرا کردم.

پس از این اعتراف عصر دیروز تیم جنایی راهی خانه این زوج در خیابان تورج مشهد شده و پس از حفر زمین، با جسد مقتول روبه رو شدند.

پزشک جنایی اعلام کرد، ضربه های چاقو کشنده نبوده و مرد جوان به احتمال قوی بر اثر خفگی یا مسمومیت با دارو به قتل رسیده است.

قاضی حسینی پس از کشف جسد، دستور انتقال آن را به پزشکی قانونی صادر کرد. همچنین به تیمی از ماموران ماموریت داد در خصوص شناسایی انگیزه قاتل تحقیق کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا بيشتر جنايتها سمت خراسان اتفاق ميفته
      حوادث رو ميخوني از 10 تاش 7 تاش سمت اونوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شيدا

      ايول به اين ميگن زن خوب كارى كردى .از همچين مردى طلاق ميخواستى بگيرى بايد انقدر تو اين دادگاها ميرفتى و ميومدى تا موهات رنگ دندونات بشه دست آخرم تو محكوم ميشدى

      پاسخ ها

      • پوریا

        فکر کنم الان هم محکوم میشه !!! و نه تنها محکوم به مرگ،بلکه بچه هاش بی سرپرست میکنه ! شاید تاثیر سریال های ترکیه !

      • بدون نام

        ربطی به سریال‌های ترکی نداره به قساوت و بی شعوری مرد ربط داره که جون این زن بدبخت و به لبش رسونده

      • علی

        اون که یه بار طلاق گرفت . دوباره ازدواج کرد . احتمالا خودش مشکل داشت وگرنه مرد که بیخودی زنو نمیزنه

      • بدون نام

        كسي كه استعداد قتل داشته حتما كاري ميكرده كه لايق كتك بوده جنايتكار
        يه سري از شما زنا از فمنيست ها هم بدتر هستيد شما كه ميگيد اينجا مردسالاريه اگر قدرت داشتيد همه مردا رو غلام خودتون ميگرديد البته بلا نسبت خانم هاي محترم

      • بدون نام

        ایول نداره بچه هاش آواره شدن

    • ناشناس

      در پاسخ به كاربر محترم 12:48
      عزيزم در خراسان مطبوعات محلي زيادي چاپ ميشه مثل روزنامه خراسان، قدس، شهرآرا ... و چند هفته نامه.
      معلومه كه هر اتفاقي مي افته چيزي از قلم نمي افته.
      جالبه يكي از روزنامه ها از مشاوره خانوادگي كلانتري ها هم به عنوان عبرت مطلب مي نويسد. در درست بودن و غلط بودن اين كار نظري ندارم. فقط ميخواستم بدوني كه نسبت به استانهاي ديگه چيزي از قلم نمي افته

    • بدون نام

      خوب کاری کردی .

    • ارسلان

      زنای پررو باید کتک بخورن. راه حلش همینه.

      پاسخ ها

      • sara

        مردای وحشی هم باید دستشون قلم شه

      • بدون نام

        دمت گرم"sara"15:01
        یک میلیون لایک++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • ارسلان

        سارا جون، پس اینطور که معلوم شد، شما هم جزو همون دسته زنای پررو هستی،زبونتونو کوتاه کنین، کتک هم نمیخورین.

    • بابا

      ارسلان پسرم اعصاب مصاب نداری یا پسرم یه دکترخوب میشناسم معرفی میکنم برات البته فک کنم شما ازاون دسته ادمهای هستی که جلو مردم یه چیزی میگی که بله ما مثلا مردهستیم جلو خانم تا زانوخم میشی وفقط میگی چششششممممم ملکه من هرچی شما امربفرمایید نه پسرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره دقیقا فکر کنم از اون دسته آدمهاست خوب گفتی.

      • ارسلان

        بابا جون اسمت چیه عموجون؟ شما اگه دکتر خوبی سراغ داری یه سر خودتو بهمراه مردای زن ذلیل دیگه که تو سایت نظر دادن، با هم برین پیش دکترتون.

    • بدون نام

      یه لحظه خودتون رو بزارید چای بچه هاشون....و به پدر مادر فکرکنید...این بچه ها چه آینده ای دارن؟؟؟ به چه جرمی؟؟؟

    • mohammad

      به قول پدر بزرگم زنها ناقص عقل هستند. پس نتیجه می گیریم که نباید به آنها بگویید بالای چشم شما ابرو است اگر بگویید شما را به آن دنیا می فرستند.

    • مراد

      كناه كار را بايد از بين برد هر كسي باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما مراد!!!! امر دیگه نداری

    • نظر یه خانم

      واقعا خوندن بعضی از نظرات باعث تاسفه. قضاوتی که معلوم نیست از کجا میاد توهین ها هم که انگار خیلی عادی شدن. نه زن و نه مرد هیچ یک نمی نونند جایگیزینی برای هم باشند. نظراتی مثل نطر ارسلان و محمد داره سطح فکر و فرهنگ خیلی از افراد جامعه رو نشون میده. آدم هایی که هنوز حتی مفهوم زندگی رو درک نکردند و فقط یاد گرفتند با زور حرفشون رو پیش ببرند. با خوندن بعضی از حرفها و نطرات واقعا ته دلت خالی میشه. نمیدونم داریم به چه سمتی حرکت میکنیم. مگر جز اینه که ارزش انسانها به فکرشه. در قرآن هم بارها بیان شده که انسانها با میزان تقواشون به خدا سنجیده می شوند. همون جا خداند مردان را پاسداران زن خطاب می کنه. نه جلاد. سازش هنریه که هنوز بهش نرسیدیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله متاسفانه نمونه این دو تا عتیقه زیاده

      • ارسلان

        خواهشا شما خانومها دم از منطق و عقل نزینین. چیزی رو که ندارین روش حساب نکنین. مردا وقتی میبینن از منطقی صحبت کردن با شما نتیجه نمیگیرن، دست به کتک میبرن.
        در ضمن یوزر جان شما هم بجای اینکه مدام نظر دیگرانو تایید کنی، از عقل نداشته ات استفاده کن .

    • سعید

      بااینکه من زیاد سر به سر زنم نمی گذارم وهر بخواهد برایش تهیه می کنم تا کمبودی نداشته باشه حتی اپارتمانی به نامش زده ام با این گفته ها بنده ی خدا هر شب که از سر کار می ایم برایم اب میوه وووو میاورد برای در رفتن خستگی. نکنه اونم یه شب داخل ان ابمیوه ها...... اره دیگه زن هستنو......

      پاسخ ها

      • ارسلان

        سعید جان، بدترین اشتباه زندگیتو کردی. منتظر باش یه روز که با خانومت دعوات شد، زنگ بزنه مامور بیاد از تو خونه خودت بندازنت بیرون. یا اینکه بری بند زندانیای مهریه.

    • بدون نام

      بنده خدا راه حل بدی رو انتخاب کرده. خوب تو هم بگیر بزنش . قابلمه و ماهی تابه و گوشکوب که فقط برای پخت و پز نیست......

    • ملیکا

      واقعا که.بایدمردایی که دست رو زنشون بلند میکنن را بدی داعش

    • همون بابا به ارسلان

      فک کنم بدجوری از خانمت اسیب دیدی خیلی با عصبانیت وکینه از خانمها صحبت میکنی وانتظارداری همه با شما هم عقیده باشن خیلی بده من نمیگم خیلی بلدم اما به خانمها فوق العاده احترام میزارم چون میدونم دخترداشتن یعنی چه من احترام بزارم برای دخترخودم هم احترام میزارن بی ادبی وبی احترامی مسلما بی ادبی به همراه داره مردم رو مقصر ندون اول از همه ببین عیب از کجاست فوری جبهه نگیر باهمه انگاردعواداری

      پاسخ ها

      • ارسلان

        جنابعالی اگه یه ذره بیای حقوق زن و مرد تو ایرانو بخونی مخصوصا تو بحث حقوق خانواده، متوجه میشی که زنای ایران با وجود برخورداری از دو حقوق اسلامی و اروپایی بطور همزمان، باز هم داعیه ظلم به زنا رو دارن و از اون بدتر امثال جنابعالی هستن که باز هم حق رو به جانب زنا میدن.

    • فاطی655

      آقای ارسلان مراقب حرف زدنت باش ی سری از آقایون واقعا دور بر داشتن فک کردن خبریه...کسی حق نداره روی ی خانم دست بلند کنه و غرورشو بشکنه...

      پاسخ ها

      • ارسلان

        شما فعلا برو دنبال اجرائیه مهریه ات تا بعد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج