۱۷۳۰۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حاکمیت سکون در بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند بی جانی را به نمایش گذاشت و علی رغم افت قیمت سهام شرکتها و بی تحرکی سهامداران خرد با رشد ۹ واحدی شاخص بورس مواجه شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند بی جانی را به نمایش گذاشت و علی رغم افت قیمت سهام شرکتها و بی تحرکی سهامداران خرد با رشد ۹ واحدی شاخص بورس مواجه شد.

بورس تهران که از ابتدای هفته روند بی جانی را در پیش گرفته و با برخی حمایت های محدود از روند ریزشی خود دست کشیده است،امروز نیز به همین روند ادامه داد و رشد اندکی را تجربه کرد.

در بازار امروز سهام علی رغم رشد ۹ درصدی شاخص، قیمت اکثر سهام شرکتها افت کرد و تنها شرکتهای مخابرات و ارتباطات سیار توانستند شاخص را مثبت نگه دارند به طوری که شرکتهای ارتباطات سیار و مخابرات تاثیر ۴۶ و ۳۷ واحدی در شاخص بورس گذاشتند.

در بازار روز دوشنبه شرکتهای نورد آلومینیوم، بانک کارآفرین و لیزینگ رایان سایپا از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و کمباین سازی، سیمان تهران و ملی مس از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.در مقابل شرکت‌های پتروشیمی شازند، غدیر، توسعه معادن و فلزات، فولاد، بانک تجارت و صنعتی بهشهر از شرکتهای تاثیر گذار در روند منفی بورس بودند.

همچنین به دلیل حاکم شدن جو منفی و پا برجا بودن ابهامات سیاسی و اقتصادی فعالیت سهامداران خرد نیز کاهش چشمگیری پیدا کرد به طوری که در مجموع ۳۲۱ میلیون سهم به ارزش ۷۴ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه در همان سطح ۲۹۰ هزارمیلیارد تومان باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج