جاباما
۱۷۳۱۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه عجیب برای سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بازی‌های این فصل، با بازی‌های فشرده‌ای روبرو است که دو هفته از این زمان با برنامه‌ریزی نادری روبرو شده است.

مشرق: تعطیلی پنجاه روزه رقابت‌های لیگ برتر به دلیل همراهی باشگاه‌ها با تیم ملی و فدراسیون فوتبال و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، برنامه فشرده‌ای از مسابقات را برای سرخپوشان به ارمغان آورده است.

این برنامه در مقاطعی به شکل نادری پرفشار خواهد شد که این مساله می‌تواند روی روند حرکتی پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار باشد. باید دید سازمان لیگ با تدابیر و مدیریت خود تا چه میزان می‌تواند در این مسیر به کمک هر چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیاید. البته لزوم پایان دادن به بازی‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۴ از محدودیت‌های موجود خواهد بود.

اوج فشار و فشردگی بازی‌های پرسپولیس مربوط به ۱۲ تا ۲۶ اسفندماه می‌شود که نماینده ایران در این مقطع دو دیدار آسیایی خود را برابر الجزیره یا بنیادکار و النصر عربستان را برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ ۱۲ اسفند در دوبی یا تاشکند به مصاف الجزیره یا بنیادکار خواهد رفت. با فرض بازی در امارات، سرخپوشان پس از بازی در آن هوای مطبوع، باید به فاصله پنج روز آماده بازی در سرمای تبریز شوند.

سرخپوشان پس از سفر نسبتا طولانی رفت و برگشت به دوبی یا تاشکند پنج روز فرصت دارند به تهران برگردند، ریکاوری کنند و به سفر دیگر برای بازی با تراکتورسازی در تاریخ ۱۷ اسفند بروند. تیم فوتبال پرسپولیس پس از این بازی، چهار روز فرصت دارد از تبریز بازگشته، ریکاوری کند و به آب و هوایی متفاوت در مسجدسلیمان برود تا در ۲۱ اسفند برابر تیم نفت این شهر قرار بگیرد.

پس از این بازی سرخپوشان فقط ۵ روز فرصت دارند تا پس از سفرهای پیاپی، به تهران بازگشته، ریکاوری کرده و برای بازی با النصر که سرنوشت‌ساز خواهد بود در یک سفر طولانی راهی شهر ریاض شوند. در حالی که برای بازی‌های خارج از ایران، تیم باید زودتر راهی سفر شود تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی وفق یابند. در واقع سرخپوشان ظرف ۱۴ روز، چهار بازی انجام می‌دهند که هیچیک خانگی نخواهد بود. البته با نگاهی به برنامه بازی‌ها به موارد دیگری مثل فاصله چهار روزه بازی پرسپولیس با النصر در تهران در ۱۹ فروردین تا رویارویی با استقلال خوزستان در اهواز برمی‌خوریم. پرسپولیس در این مقطع، از ۱۴ تا ۲۳ فروردین ماه، ظرف ۹ روز، ۳ بازی انجام می‌دهد و در کل، ۵ بازی پرسپولیس هم به فاصله چهار روز بعد از یک دیدار دیگر انجام می‌شود.

نکته قابل تأمل دیگر به بازی قبل از دربی دو تیم پرسپولیس و استقلال مربوط می‌شود. دربی برگشت، ۲۵ اردیبهشت انجام می‌شود و هر دو تیم چهار روز قبل از آن به میدان می‌روند ولی پرسپولیس برای بازی با گسترش فولاد سفر رفت و برگشت به تبریز را در برنامه دارد و استقلال در تهران میزبان تراکتورسازی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج