جاباما
۱۷۳۲۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انستیتو پالتو

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

زيباترين و جديدترين پالتوی موجود در بازار را هم كه براي زمستان امسال خود خريده باشيد، تضميني براي خوش‌تيپ بودن شما وجود ندارد. يك تيپ خاص و چشمگير را انتخاب دقيق و حساب شده تك‌تك اجزا مي‌سازد.

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟
مجله زندگی ایده آل: زيباترين و جديدترين پالتوی موجود در بازار را هم كه براي زمستان امسال خود خريده باشيد، تضميني براي خوش‌تيپ بودن شما وجود ندارد. يك تيپ خاص و چشمگير را انتخاب دقيق و حساب شده تك‌تك اجزا مي‌سازد. براي خوش‌تيپي در هر فصلي بايد بلد باشيد، لباس مناسب فصل را با چي بپوشيد و چگونه ست كنيد. نكته ديگر اين است كه اصول ست كردن پالتو، مانتو، باراني و. . . مختلف است چون هر كدام جنس و بافت متفاوتي دارند. ست كردن كار چندان پيچيده‌اي نيست؛ چند اصل ساده است كه پيشنهاد مي‌كنيم ياد بگيريد.

بلند براي خانم‌هاي شاغل

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

اگر شما شاغل هستيد و براي طي كردن مسير بين خانه و محل كار از پالتو استفاده مي‌كنيد، انتخاب شما بايد پالتوی بلند باشد. پالتوي بلند به شما اين امكان را مي‌دهد كه تن‌پوشي خنك‌تر و مناسب فضاي داخلي در زير پالتو بپوشيد و بدون دردسر در محيط كار پالتوی خود را دربياوريد. اگر قصد خريد پالتو با چنين هدفي را داريد، حتما نمونه‌اي كمي بزرگ‌تر بخريد تا روي مانتو تنگ و آزاردهنده نباشد. بهتر است پالتويي با دوخت ظريف بخريد تا شما را چاق و حجيم نشان ندهد. نازك يا كلفت بودن جنس پالتو نقش زيادي در گرمايش آن ندارد و مهم پشم بودن پارچه است.

شنبه، يكشنبه نباشيد

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

اگر مي‌خواهيد در زير پالتو به جاي بلوز و شلوار از جوراب‌شلواري و پيراهن يا ساق و تونيك استفاده كنيد، به تناسب قد ميان پالتو و پيراهن دقت كنيد. قد پالتو بايد هميشه حداقل ۳ تا ۴ سانتي‌متر از قد پيراهن بلندتر باشد. بر همين اساس پالتوهاي كوتاه را با پيراهن كوتاه نپوشيد. براي پالتوهاي كتي، پيراهن و دامن بلند بهترين انتخاب است. قد پيراهن و دامن بايد حداقل يك وجب زير زانو باشد. پيشنهاد مي‌كنيم در كمد خود يك پالتو با قد تا زانو داشته باشيد. این پالتوها كاربرد زيادي دارند و براي كامل كردن ست زمستاني با پيراهن بهترين گزينه هستند.

بانوي خاكستري‌پوش

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

انتخاب رنگ خاكستري براي پالتو، هوشمندي شما را نشان مي‌دهد؛ رنگي خنثي كه دست شما را براي ست كردن باز مي‌گذارد و با رنگ‌هاي مختلف از تيره تا روشن مي‌توانيد آن را ست كنيد ولي حواس‌تان باشد در كنارپالتوی خاكستري حتما از زيورآلات بزرگ استفاده كنيد. وجود اين زيورآلات مثل گردنبند بلند يا گوشواره بزرگ، حالت مردگي و سردي رنگ خاكستري را مي‌شكند و ست شما را زنده مي‌كند. استفاده از كيف و كفش براق هم مي‌تواند اين نقش را در ست شما بازي كند. استفاده از ست خاكستري بدون اين نكته‌هاي ريز، جذابيتي كه شما مي‌خواهيد را ندارد.

كوتاه براي اسپرت‌پوش

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

اگر عادت به پوشيدن شلوار جين در روزهاي سرد سال داريد، بهترين پالتو براي شما پالتوهايي هستند كه قدشان تا بالاي زانوست. اين پالتوها با لباس‌هاي اسپرت از شلوار تا كفش هماهنگي بيشتري دارند. براي سفر هم بهتر است از اين مدل پالتو استفاده كنيد. پالتوهايي كه قد آنها تا بالاي زانوست، با انواع ست‌هاي رسمي و نيمه رسمي تناسب دارند و دست شما را براي تركيب‌هاي مختلف باز مي‌گذارند. پالتوهايي كه جيب بزرگ دارند، در گروه لباس‌هاي اسپرت قرار مي‌گيرند و براي چنين ست‌هايي مناسب هستند.

تناسب را رعايت كنيد

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

يك نكته مهم هماهنگي پالتو با شال يا روسري انتخابي شماست. اگر پالتو شما فراتر از يقه ساده، يقه‌اي بزرگ و كارشده دارد، از پوشيدن شال خودداري كنيد چون باعث مي‌شود قسمت سر وگردن شما بيش از اندازه بزرگ شود و تناسب اندام شما به هم بخورد. بزرگ بودن سر در مقابل بدن، باعث مي‌شود زيباترين لباس‌هاي شما هم جلوه خودشان را از دست بدهند. براي پالتوهاي يقه‌دار مثل آنهايي كه يقه پوست دارند، از روسري چهارگوش، ترجيحا كوچك و جمع و جور استفاده كنيد.

كمر باريك باشيد

این لباس را با چي بپوشيد و با چي نپوشيد؟

اگر پالتويي غير از مدل كتي مي‌خريد، نمونه كمربند‌دار بخريد. پالتوهايي كه برش آزاد دارند، خطاي ديد ايجاد مي‌كنند و باعث مي‌شوند شما بزرگ‌تر از اندام واقعي خود به نظر برسيد. بهترين راه اين است كه پالتوهاي بلند شما كمربند داشته باشند تا با بستن كمربند، حالت گشاد پالتو را از بين ببريد. اضافه كردن كمربند باعث مي‌شود شما كمر باريك به نظر برسيد و چاقي موضعي شما هم پنهان بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج