۱۷۳۳۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خاکپور: از عملکرد تیم امید راضی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از پایان اردوی آماده سازی در ترکیه گفت: ما بیشتر به دنبال هماهنگی و شناخت بیشتر از تیم بودیم که خوشبختانه این امر اتفاق افتاد. او هم‌چنین عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌ها را قابل تقدیر دانست.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از پایان اردوی آماده سازی در ترکیه گفت: ما بیشتر به دنبال هماهنگی و شناخت بیشتر از تیم بودیم که خوشبختانه این امر اتفاق افتاد. او هم‌چنین عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌ها را قابل تقدیر دانست.

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در خصوص در این دیدار گفت: خوشبختانه بازی فوق‌العاده خوبی بود و تیم امید در مقابل اوکراین که یکی از بهترین تیم های اروپا است و نتایج خوبی در این رده سنی کسب کرده، محک جدی خورد. یکی از نکات مثبت این بازی فوتبال قابل قبول و با برنامه‌ای بود که بازیکنان ما به نمایش گذاشتند و دستورات کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردند.

وی با اشاره به عملکرد خوب دروازه بان تیم امید در ضربات پنالتی گفت: محمدرضا اخباری عملکرد خیلی خوبی در ضربات پنالتی داشت و چندین بار تیم ما را به بازی برگرداند و در نهایت با مهار ضربه آخر پیروزی نصیب تیم ما شد. البته در بازی های تدارکاتی، نتیجه اهمیت چندانی ندارد و ما بیشتر به دنبال هماهنگی و شناخت بیشتر از تیم بودیم که این اتفاق افتاد. ضمن اینکه نکته مهم این بازی، عوض کردن بازی باخته با تساوی و بعد از آن با پیروزی بود که بسیار حائز اهمیت است.

خاکپور افزود: خوشبختانه همدلی و وحدت و حس رقابت سالمی که بین بازیکنان وجود دارد، انگیزه آن ها را برای موفقیت و کسب پیروزی دو چندان کرده و با جان و دل و با تمام وجود در زمین مسابقه تلاش می کنند. کادرفنی تیم امید نیز نهایت تلاشش را انجام می دهد تا این روحیه بردخواهی و نباختن در تیم تقویت شود.

سرمربی امید در خصوص برپایی اردوی آنتالیا و میزان رضایت مندی از آن گفت: همانطور که قبلا هم گفتم یکی از بهترین اردوهایی بود که به شخصه تجربه کردم و نهایت تلاشمان را انجام دادیم تا بهترین استفاده را از امکانات و شرایط بوجود آمده ببریم که علیرغم زمان کمی که در اختیار داشتیم این اتفاق افتاد و شبیه سازی تمرینات و مسابقات به بازی های فشرده مرحله گروهی فروردین ماه، صورت گرفت و جا دارد از مدیریت تیم، مایلی‌کهن و تقوی، کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات تیم تشکر کنم که در برگزاری خوب و موثر این اردو نقش بسزایی داشتند.

خاکپور در خصوص برنامه آتی تیم امید گفت: انجام بازی تدارکاتی در کویت که اواسط اسفند ماه برگزار خواهد شد، برنامه بعدی تیم امید خواهد بود و امیدواریم که بعد از آن هم زمان کافی برای برپایی اردوی نهایی در تهران به ما داده شود و باشگاه ها و مسولان سازمان لیگ کمک حال تیم امید باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پایان به تمجید از عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام ملت های آسیا پرداخت و گفت: بازیکنان تیم ملی نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت در جام ملت های آسیا انجام دادند و همانطور که همه دیدند با قدرت از مرحله گروهی صعود کردند. در بازی با عراق هم نهایت تلاش شان را کردند و در حالیکه زمان زیادی را ۱۰ نفره بازی کردند، بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی که شانس تیم ها برابر است، شانس با تیم ما یار نبود و بازی را واگذار کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج