۱۷۳۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: در کارم از تیم ملی الگو برداری می‌کنم

سرمربی صبای قم گفت: تیمم روی بازیکن خاصی نمی‌چرخد و ما به دنبال انسجام و اتحاد تیمی بهتر هستیم و در این راه از تیم ملی الگوبرداری می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: با تغییراتی که در برنامه‌های لیگ به وجود آمد برنامه‌ خیلی از تیم‌ها برای آماده‌سازی نیمه کاره ماند و نتوانستند تمرینات تاکتیکی خود را تمام و کمال انجام دهند.

وی ادامه داد: اکثر تیم‌ها برنامه‌های تاکتیکی خود را متناسب با تمرینات بدنسازی طرح ریزی کرده بودند و چون بازی‌‌ها یک هفته جلو افتاد طبیعی است که الان تیم‌ها در شرایط ایده‌آل قرار نداشته باشند و این مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد.

تارتار تصریح کرد: پدیده از جمله تیم‌هایی بود که در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفت و تیم با کیفیتی نشان داد و قطعا با توجه به خریدهایی که داشته با تیم بهتری نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تعطیلات توانست آن طور که می‌خواهد تیمش را تقویت کند یا نه، تاکید کرد: با توجه به بضاعتی که داشتیم اقدام به جذب بازیکن کردیم و از شرایط موجود رضایت دارم. من همیشه به دنبال بازیکنان با انگیزه و جوان هستم، مخصوصا اینکه صبا نه جزو تیم‌های مدعی است و نه در خطر سقوط قرار دارد از این‌رو بیشتر نیاز به بازیکنان با انگیزه دارد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا دوست ندارد مثل خیلی از مربیان در تیمش بازیکن شاخص داشته باشد، یادآور شد: سعی من این است که همیشه تیمم روی انسجام و اتحاد تیمی نتیجه بگیرد و روی بازیکن خاصی نچرخد. در حال حاضر در تیم ملی هم همین تفکر وجود دارد و ما هم از آن الگوبرداری می‌کنیم. هر چند تیم ملی خیلی زیبا بازی نمی‌کند اما در نتیجه گیری تقریبا موفق بوده است.

سرمربی صبا با اشاره به جوی که از سوی برخی مربیان علیه کی‌روش براه افتاده است، گفت: بر همه مربیان داخلی و کی‌روش واجب است که احترام یکدیگر را حفظ کنند. هدف همه ما سربلندی فوتبال ایران است و برای رسیدن به این هدف لازم است که همه با هم تعامل خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: کی‌روش کمی از بالا به مربیان ایرانی نگاه می‌کند که این خوب نیست. او باید بداند که بازیکنان تیم ملی زیر دست همین مربیان ایرانی پرورش یافته‌اند و سعی کند با مربیان ایرانی تعامل برقرار کند.

تارتار در خصوص استقبال خوب هواداران از تیم ملی در هنگام بازگشت کاروان تیم از استرالیا خاطرنشان کرد: اینکه مردم از نتایج تیم ملی رضایت دارند اتفاق خوبی است و من هم با نظر آنها موافق هستم و اعتقادم این است که تیم ملی نسبت به جام جهانی پیشرفت خوبی در جام ملت‌ها داشت.

سرمربی صبا از موافقان ماندن کی‌روش در تیم ملی است و در این مورد گفت: تغییرات در کادر فنی تیم ملی به صلاح نیست و وقتی تیم ملی سال با سال در حال بهتر شدن است باید از مربیان حمایت و شرایط را برای پیشرفت هر چه بهتر تیم ملی فراهم کنیم. اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم آن وقت مربیان بهتر می‌توانند بازیکنان جوان را مورد آزمایش قرار دهند و دیگر مثل گذشته در بازی‌های رسمی این بازیکنان تست نمی‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج