جاباما
۱۷۳۴۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزمون: از انگلیس پیشنهاد دارم

سردار آزمون گفت: فاصله زیادی با دایی و نیستلروی دارم.

خبرگزاری فارس: سردار آزمون بعد از ظهر امروز در فرودگاه بین‎المللی گرگان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کارلوس کی‎روش تشکر می‎کنم که به جوانان اعتماد کرد و این تجربه بسیار خوبی بود، اما بدشانسی آوردیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص رضایت از عملکرد خودش، ادامه داد: من نباید در خصوص خودم نظری بدهم، اما می‎دانم که می‎توانم بهتر باشم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مباحث مختلف مطرح شده در رسانه‎ها و انتقادهای مختلف، خاطرنشان کرد: به منتقدان احترام می‎گذارم، اما این منصفانه نبود که در روزهای بازی انتقاد کنند و می‎خواستند تمرکز ما را بهم بزنند، اما با این مسائل کاری نداشتیم.

آزمون در خصوص بازی تیم ملی کشورمان در مقابل تیم ملی عراق، عنوان کرد: داور می‎توانست در آن بازی ملاحظه کند، اما بدشانسی خیلی بزرگی آوردیم.

وی در خصوص مقایسه‎اش با بازیکنان همانند رود ون نیستلروی و علی دایی، اضافه کرد: من هنوز خیلی با این افراد فاصله دارم و امیدوارم به سطح این بازیکنان برسم.

کی‎روش حرف‎های زیادی برای فوتبال ما دارد

بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: امیدوارم کی‎روش در تیم ملی بماند؛ کی‎روش حرف‎های زیادی برای گفتن در فوتبال ایران دارد.

آزمون در خصوص طرح موضوع دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی فوتبال عراق، بیان کرد: خیلی سخت بود این اعتراض نتیجه بدهد، چراکه بعد از بازی این موضوع مطرح شد و اگر قبل از بازی اعلام می‎شد به طور قطع نتیجه به نفع ما بود، اما متأسفانه AFC در این مورد اقدام نکرد.

وی درباره آینده فوتبالی‎اش، عنوان داشت: انتخابم لیگ انگلستان است و پیشنهادهایی هم دارم و در حال تصمیم‎گیری هستم.

بازیکن تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه در پاسخ به این سئوال که شنیده شده بود قرار است ۶ ماه به صورت موقت در تیم دیگری بازی کنی، گفت: هنوز با روبین‎کازان قرارداد دارم و موضوع پیوستن موقتم به تیم دیگر هم قطعی نیست و باید ببینم که چه اتفاقی در آینده می‎افتد.

سه بازی مصدومیتی داشتم که هیچکس متوجه نشد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره استقبال مردم از تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران، بیان داشت: خدا را شکر می‎کنم که استقبال خیلی خوبی در تهران و حتی امروز در گرگان انجام شد و از همین جا از همه مردم ایران تشکر می‎کنم، اما یک عذرخواهی هم بدهکارم که نتوانستیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

آزمون درباره نظر کارلوس کی‎روش درباره بازیکنان و حتی خود سردار آزمون، متذکر شد: کی‎روش مربی بزرگی است و یک مربی بزرگ هیچ‌گاه به طور مستقیم از بازیکنی تمجید نمی‎کند، اما رفتارهایی که انجام می‌داد و برخوردهای صمیمی که با بازیکنان داشت نشان از رضایتش بود.

وی در پایان درباره راز مصدومیتش در دو بازی که هر دو در دقیقه ۶۰ اتفاق افتاد، تصریح کرد: من قبل از بازی با قطر مشکل گرفتگی پا داشتم و در بازی با امارات هم این مشکل را داشتم، اما کسی متوجه این موضوع نشد و در هر سه بازی از ناحیه عضله دوقلو مشکل داشتم و این اتفاقات برایم افتاد.

سردار آزمون بعد از ظهر امروز در مقابل استقبال پرشور هوادارانش در استان گلستان، وارد گرگان شد و از آنجا به سمت شهرستان گنبدکاووس، زادگاه و محل زندگی‌اش حرکت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج