۱۷۳۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم ملی هندبال: زیر پای مسئولان له شدیم

ملی‌پوشان ایران معتقدند اگر برنامه‌ریزی بهتری برای تیم ملی می‌شد، در مسابقه‌های جهانی می‌توانستند جایگاه بهتری را به دست آورند.

ایسنا: تیم ملی ایران برای کسب مقام بیست و یکمی جهان به مصاف عربستان رفت که توانست این تیم را شکست دهد. ملی‌پوشان ایران پس از پیروزی برابر عربستان اظهار نظر کردند.
سجاد استکی : مسابقه‌های جهانی قطر اولین تجربه ما در این رقابت‌ها بود که البته کمک زیادی می‌کند تا در دوره‌ی بعد بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم. من فکر می‌کنم مقام بیست و یکمی جهان پایان تلخی برای تیم ملی ایران نبود چرا که ما در گروه سختی قرار داشتیم و اکنون نیز با دو پیروزی مسابقه‌های جهانی را ترک می‌کنیم.

استکی در پاسخ به این پرسش که چرا در برابر عربستان به میدان نرفت گفت: من روز گذشته دچار گرفتگی کمر شدم و به همین دلیل نتوانستم در بازی امروز به میدان بروم. با این حال بازی خیلی خوبی بود و ملی‌پوشان ایران خیلی خوب جنگیدند.
علیرضا موسوی : بازی خیلی خوبی را انجام دادیم اما حق ایران بیشتر از مقام بیست و یکمی جهان بود. ایران با بدترین امکانات به مسابقه‌های جهانی آمد.
موسوی در پاسخ به این پرسش که چرا مقابل عربستان به صورت متوالی از زمین اخراج می‌شد گفت: برای نتیجه‌گرفتن لازم بود. البته کسی قدر نمی‌داند که روی صحبتم با مسئولان است. ما زیر پای مسئولان له شدیم در حالی که تیم‌های دیگر مانند کرواسی 16 نفر در کادر خود دارند، ما با 3 نفر آمدیم. سجاد استکی مصدوم شد اما ما یک ماساژور نداشتیم تا او را برای بازی امروز آماده کند. در این مدت به ما تنها 300 دلار پرداخت کردند.
موسوی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا در طول بازی با بعضی بازیکنان بحث می‌کرد، گفت: بازی تمام شده و نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. تنها به همه تبریک می‌گویم.
محمدرضا رجبی: مسابقه‌های جهانی جایی برای کسب تجربه نبود اما ما با حضور در این رقابت‌ها توانستیم تجربه خوبی به دست آوریم. در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که ایران در اولین حضورش چنین نتایجی بگیرد. همه فکر می‌کردند ما در مقابل تیم‌های بزرگ با اختلاف نسبتا زیادی بازی را واگذار کنیم اما دیدید که فاصله‌ها حتی به دو گل هم رسید که این نشان می‌دهد ایران پتانسیل خوبی دارد.
وی ادامه داد: ما در مدت زمان کوتاهی دور هم جمع شدیم. تدارکات و هماهنگی لازم را نداشتیم ولی بچه‌ها تلاش کردند که این نبود امکانات را جبران کنند و به نظر من در همه بازی‌ها ملی‌پوشان خوب بازی کردند. فکر می‌کنم ترک مسابقه‌ها با دو پیروزی بهترین نتیجه است و حتی بچه‌ها دو سه برابر بیشتر کار کردند.
رجبی در پاسخ به این پرسش که به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران چه خواسته‌ای برای تیم ملی دارد، تصریح کرد: ما را رها نکنند چرا که دوباره به حالت اول خود برمی‌گردیم. ما با حضور در این مسابقه‌ها قدم بزرگی برداشتیم و هندبال ایران از چیزی که در ابتدا بود، با الان خیلی فرق خواهد کرد چرا که تجربیات بازیکنان بیشتر شده است اما اگر ما را رها کنند، شاید در مسابقه‌های بعدی همین نتیجه را نیز نتوانیم بگیریم.
مجتبی حیدرپور : ما در اولین حضورمان در مسابقه‌های جهانی توانستیم از خیلی از تیم‌های بزرگ مانند الجزایر که قهرمان آفریقا است و شیلی بالاتر قرار بگیریم. البته در مرحله گروهی نیز بدشانسی آوردیم و چون تجربه کافی نداشتیم نتوانستیم بردی به دست آوریم.
وی ادامه داد: تیم ملی در حد مسابقه‌های جهانی نبود اما اکنون که سهمیه آسیا برای دوره بعد به ۴ تیم افزایش یافته، امید ما هم برای حضور در مسابقه‌های جهانی ۲۰۱۷ بیشتر شده اما باید برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد. تیم‌های دیگر نیز با امکانات و برنامه‌ریزی خوب توانسته‌اند پله پله بالا بیایند. من فکر می کنم اگر برای دوره بعد به فکر باشیم و تدارکات بهتری در نظر گرفته شود، تیم ایران می‌تواند در رده‌های بالاتری قرار گیرد چرا که بازیکنان ما شایستگی این کار را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج