۱۷۳۴۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سفر هیات بلند پایه دینی روسیه به ایران

یک هیات بلند پایه دینی و فرهنگی متشکل از بیش از ۳۰ تن از علما، مفتیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اسلامی روسیه به منظور دیدار و آشنایی با مراکز علمی و اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) عازم تهران شدند.

خبرگزاری ایسنا: یک هیات بلند پایه دینی و فرهنگی متشکل از بیش از ۳۰ تن از علما، مفتیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اسلامی روسیه به منظور دیدار و آشنایی با مراکز علمی و اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) عازم تهران شدند.

این گروه که به ابتکار سفارت ایران در مسکو و به منظور افزایش تعامل و همکاری در حوزه‌های دینی و فرهنگی دو کشور به مدت دو هفته در ایران حضور دارند، ضمن مشارکت در گفت‌وگوهای دینی، دیدارهایی نیز با مقامات فرهنگی و دینی کشور به‌عمل خواهند آورد.

با توجه به جمعیت نزدیک به سی میلیونی مسلمانان در روسیه و هم‌چنین دیدگاه‌های مشترک دو کشور ایران و روسیه در موضوعاتی چون افراط‌گرایی و تروریزم اهمیت همکاری میان دو کشور بیش از گذشته اهمیت یافته است.

هم‌چنین ضیافت شامی در آستانه سفر هیات بلند پایه دینی و فرهنگی از روسیه به ایران در محل سفارت ایران در مسکو برگزار شد. این مراسم با حضور سفیر کشورمان و نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و برخی رییسان نهادهای ایران در روسیه برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این ضیافت با اشاره به روند رو به رشد روابط ایران و روسیه در ابعاد مختلف، خاطرنشان کرد که در شرایط کنونی بروز خشونت و افراط‌گرایی در منطقه، ضرورت ایجاد زمینه‌های گفت‌وگو، همکاری و وحدت میان ملت‌های مسلمان بیش از پیش احساس می‌شود و این مهم در اظهارات مقامات عالیه دو کشور نیز مشهود است.

سنایی با اشاره به تلاش‌های جامعه المصطفی درباره تدوین برنامه‌های مناسب گفت‌وگو و بازدید مهمانان در ایران برای آن‌ها آرزوی سفری خوش توام با موفقیت و سلامتی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج