۱۷۳۵۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چلسی فینالیست جام اتحادیه شد

شاگردان ژوزه مورینیو در تیم فوتبال چلسی یک روز پس از تولد پنجاه و دو سالگی سرمربی خود توانستند با برتری ۱-۰ در وقت های اضافه برابر تیم فوتبال لیورپول راهی فینال رقابت های جام اتحادیه انگلستان شوند.

طرفداری: از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه امشب به وقت تهران دو تیم فوتبال لیورپول و چلسی از چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلستان در استادیوم استمفورد بریج شهر لندن و به قضاوت آقای مارک اولیور به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه نخست مسابقه را شاگردان برندان راجرز در ادامه روند رو به رشد خود در بازی های اخیر تهاجمی آغاز کرده و موقعیت های ایده آلی را نیز توسط رحیم استرلینگ، آلبرتو مورنو و کوتینو ایجاد کردند که با درخشش تیبو کورتوآ راه به دروازه چلسی پیدا نکرد.

از آن سو نیز شاگردان ژوزه مورینیو با محوریت سه هافبک تهاجمی خود اسکار، ویلیان و ادن هازارد سعی در باز کردن دفاع حریف داشتند و حتی در موقعیتی مشکوک دیگو کوستا در برخورد با اسکرتل به زمین خورد که داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با مصدومیت بازیکنان آغاز شد. جایی که ابتدا سسک فابرگاس به علت مصدومیت جای خود را به رامیرز داد و پس از آن نیز گلن جانسون با تجربه به جای ممدو ساخو به زمین مسابقه آمد. پس از این تعویض ها شاگردان مورینیو بازی را در دست گرفتند و حتی با ضربه های ادن هازاد و دیگو کوستا تا آستانه باز کردن دروازه لیورپول نیز پیش رفتند که با واکنش های مناسب مینیوله و بدشانسی در این امر ناکام ماندند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی ماریو بالوتلی مهاجم ناکام لیورپولی ها به جای لازار مارکوویچ وارد زمین مسابقه شد تا شاگردان برندان راجرز آخرین تلاش های خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دهند، اما در نهایت این تلاش ها به جایی نرسید تا با توجه به قوانین خاص این بازی ها و تساوی دیدار رفت کار به وقت اضافه بکشد.

وقت های اضافه را همچون نیمه دوم میزبان آبی پوش میدان تهاجمی آغاز کرد و سرانجام توانست خیلی زود و در دقیقه ۹۴ بازی با ارسال ویلیان از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر تمام کننده برانیسلاو ایوانوویچ در آستانه دروازه مینیوله به گل برسد پس از این گل لیورپولی ها فشار خود را برای به ثمر رساندن گل تساوی افزایش دادند و حتی می توانستند بر روی ضربه سر جوردن هندرسون دروازه کورتوآ را باز کنند که این اتفاق در نهایت به وقوع نپیوست.

در نیمه دوم وقت های اضاقه نیز برندان راجرز ابتدا ریکی لمبرت را به عنوان آخرین نیروی تهاجمی خود وارد زمین مسابقه کرد اما ای تعویض نیز نتوانست گره ای را از کار لیورپولی ها در این مسابقه باز کند تا در نهایت شاگردان مورینیو پس از حذف عجیب خود در رقابت های FA کاپ بتوانند خیلی زود با صعود به فینال این بازی ها تجربه تلخ آن شکست دور از انتظار را در آستانه دیدار فوق العاده حساس خود برابر منچسترسیتی به فراموشی بسپارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج