۱۷۳۶۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

در این مطلب قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها، پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها





برترین ها - ایمان عبدلی: در این مطلب قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها،پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن ،در وجودمان ته نشین شود ،به مرور غالب های متنوع این ستون جمع و جور کسب هویت می کنند و امیدواریم که بعدتر با مشارکت خوانندگان چرخ این ستون را بچرخانیم ،به زبان ساده تر: از پیشنهادات فرهنگی وزین شما ،استقبال می کنیم.

تلویزیون : (دختران انتظار) شبکه ی آی فیلم ساخته ی رحمان رضائی را درپ باکس پنجشنبه اش گذاشته ،اگر هوس تماشای فیلم های دهه ی هفتاد کرده اید، گزینه ی خوبی است ،فیلم بازیگران جوان خوبی دارد: مریلا زارعی ،پارسا پیروز فر و نیکی کریمی ...داستان فیلم در مورد مشکلات جوانان است .در آن سال ها ،جوان ها و دغدغه هایشان سینما را تصرف کرده بودند،در مجموع با فیلمی سرگرم کننده مواجه ایم.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

اکران : (فصل فراموشی فریبا) پیشنهاد دیدن فیلم در سینما در این بازه ی زمانی (قبل از شروع جشنواره) کار دشواریست ،فصل فراموشی فریبا ساخته ی عباس رافعی حداقل در مقام مقایسه فیلم به نسبت بهتریست ،بازی های بدی ندارد از ساره بیات تا امین زندگانی ،حداقل های یک فیلمنامه ی منسجم را دارد ،گرچه که ایراداتی مثل شعارزدگی، سیاهی و تلخی که به نظر گل درشت می آید، نگاه یک جانبه به جامعه ی مردان و...دارد .اما در مجموع اشارات مینی مالی که به برخی از اتفاقات جامعه دارد فیلم را قابل تحمل کرده است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

کتاب: (خانمچه و مهتابی) نوشته اکبر رادی ،داستانی چند لایه و فرمی که با روایتی پست مدرن داستان هایی را از ذهن یک پیرزن اسایشگاهی تعریف میکند ،در این نمایشنامه با ۵ داستان در هم آمیخته مواجه ایم که با صداهای متفاوت روایت شده اند ،حجم کم این نمایشنامه و اسم اکبر رادی دو دلیل کافی برای خوانش کتاب در یک اخر هفته ی زمستانی است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

آلبوم: (سلول شخصی) چند هفته ای است که منتشر شده ،هشتمین آلبوم رضا یزدانی با ترانه هایی از اندیشه فولادوند و بابک صحرایی و...از لحاظ ترانه در امتداد کارهای قبلی یزدانی است ،ترانه هایی نوستالژیک و سینمایی و البته پر از دغدغه های اجتماعی که در ابتدا با یغما گلرویی شروع شد و حالا با فولادوند امتداد یافته در کنار موسیقی که بین پاپ و راک در نوسان است حالا جزیی از کاراکتر یزدانی در موسیقی ایرانی شده،آلبوم سلول شخصی ۱۴ قطعه دارد که در دو سی دی عرضه شده است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

تماشاخانه: (تئاتر های خیابانی) تجربه ی تماشای اجراهای خیابانی دلنشین و شیرین است ،تئاترهایی عموما انتقادی که رهگذر را با تمهیدات گوناگون جذب می کند و به مرور حلقه ای را دور نمایش شکل می دهد ،یک دیالوگ گوش نواز یک دغدغه ی اشنا ،از قلاب هایی است که هنرمندان تئاتر از آن برای جذب رهگذران استفاده می کنند ،این روزها محوطه ی تئاتر شهر و خانه ی هنرمندان و..به یمن جشنواره ی تئاتر فجر مهمان تماشاچیان و علاقه مندان تئاتر است از دست ندهید ،از جمله اجراهای جالب توجه امسال نمایش (قصه نقش) به کارگردانی سعید کاظمیان از شهرستان گنبد کاووس می باشد که تلفیق دلنشینی از اجرا و موزیک دست یافته و به خوبی مظلومیت هنرمندان به طور خاص هنر قالی بافی را به اجرا در آورده است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

کیوسک: (۲۴) ماهنامه ی سینمایی موسسه همشهری، در آستانه ی جشنواره فیلم فجر، با پرونده ای ویژه ی این رویداد و یک پرونده ی مفصل راجع به فیلم دختر گمشده و همچنین مصاحبه ای خواندنی با پیمان معادی بازیگر بین المللی سینمای ایران شماره ی پرو پیمانی را عرضه کرده است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

پیشنهاد ویژه: فیلم (دیگران) جمعه ساعت ۱۸ در پردیس کوروش نمایش داده می شود اگر دسترسی دارید تماشایش را از دست ندهید، فیلم قبلا در تلویزیون هم نمایش داده شده اما فضای وهم انگیز فیلم در پرده ی بزرگ سینما باید تجربه ی هیجان انگیزی باشد فیلمی ساخته ی آمنا بار و بازی نیکول کیدمن...

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج