جاباما
۱۷۳۷۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گران‌ ترین آپارتمان در نیویورک چند؟

با فروش یک‌ واحد آپارتمان در منطقه میلیاردر نشین منهتن، آن‌هم با رقم بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، رقابت برای چشم و هم چشمی ثروتمندان در شهر نیویورک دشوار شد.

اقتصاد نیوز: با فروش یک‌ واحد آپارتمان در منطقه میلیاردر نشین منهتن، آن‌هم با رقم بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، رقابت برای چشم و هم چشمی ثروتمندان در شهر نیویورک دشوار شد.

یک واحد آپارتمان مسکونی لوکس در منطقه منهتن شهر نیویورک، در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۴ میلادی به فروش رسید. خریدار این آپارتمان لوکس و گران‌قیمت که مشخصاتش فاش نشده، برای خرید این آپارتمان بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خرج کرده‌است.

در واقع خرید این پنت‌هاوس دوبلکس ۱۰۰ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۴۵۲ دلار و ۷۷ سنت برای وی هزینه دربر داشته‌است. این بالاترین رقمی است که تاکنون برای خرید یک آپارتمان در شهر نیویورک پرداخته شده است.

این آپارتمان در طبقه ۹۰ یک آسمانخراش قرار دارد که البته به دلیل دوبلکس بودن طبقه ۸۹ و ۹۰ را دربر می‌گیرد و چشم انداز نفس‌گیری از سنترال پارک نیویورک را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد.

سی‌ان‌ان گزارش داد: معمار این آسمان‌خراش «کریستین دِ پورتزامپارک» است که این بنا را به ارتفاع ۳۰۴ متر ساخته است. این آسمان‌خراش که علاوه بر کاربری مسکونی، کاربری اقامتی نیز دارد، به ۲۱۰ اتاق هتل مجهز است. ساکنین این مجموعه به سالن غذاخوری، مراکز آبدرمانی و استخر، خدمات نظافت و سایر امکانات مجهز است.

بنابر اطلاعات درج شده در وب‌سایت مؤسسه املاک StreetEasy، درحال حاضر ۱۰ واحد دیگر در این آسمانخراش در معرض فروش هستند که یک واحد سه خوابه مجهز به چهار سرویس بهداشتی و حمام، زیر ۳۹ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است درحالی که یک واحد پنج‌خوابه به مساحت ۵۰۸ متر مربع در این آسمان‌خراش تنها ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج