جاباما
۱۷۳۷۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اتمام حجت درخشان با هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هواداران نباید از ما توقع قهرمانی داشته باشند ولی نهایت تلاش مان را می‌کنیم تا در نیم فصل دوم بهترین نتایج را بگیریم.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان در مورد وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

پرسپولیس در حالی لیگ را شروع خواهد کرد که بازیکنان مورد نظر شما در فصل نقل و انتقالات جذب نشدند. با این شرایط مدعی قهرمانی خواهید بود؟

به نکته جالبی اشاره کردید. ما در فصل نقل و انتقالات از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتیم و همه دیدند که باشگاه چه وضعیتی داشت. چند بازیکنی هم که به تیم اضافه شدند دیدید که با چه وضعیتی آمدند. نباید از پرسپولیس انتظار قهرمانی داشت، ولی این بدان معنی نیست که ما تلاش نکنیم. مطمئن باشید با اینکه در فصل نقل و انتقالات به خواسته‌هایمان نرسیدیم، اما با نهایت وجودمان تلاش خواهیم کرد.

حتما می‌دانید که توقعات هواداران پرسپولیس بالاست؟

آنها مطمئن باشند از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. هرچند بضاعت زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم، اما به هر حال باید برای خوشحالی هواداران تلاش کنیم.

شرایط فنی پرسپولیس چطور است؟

انتظار نداشتیم بازی‌ها زود شروع شود و برنامه‌هایمان تا حدودی به هم ریخت. با این حال چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم.

در مورد بازی روز جمعه با ذوب‌آهن چه صحبتی دارید؟

بازی بسیار سختی است خصوصا با این شرایطی که به‌ وجود آمد و بازی‌ها جلو افتاد. بازیکنان پرسپولیس هنوز از لحاظ بدنی آماده نیستند و این موضوع یکی از مشکلات ماست. با این حال مقابل ذوب‌آهن دنبال گرفتن امتیاز هستیم، هرچند می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

ضرغام اسماعیل در جام‌ملت‌های آسیا عملکرد درخشانی داشت. فکر نمی‌کنید که در جذب این بازیکن تعلل کردید؟

ما تعلل نکردیم. به هر حال او قرارداد دارد و باشگاه این بازیکن به ما جواب قطعی نداد. نکته دیگر این است که ضرغام اسماعیل پیشنهاد بالایی به باشگاه پرسپولیس داده است. او برای یک‌فصل‌ونیم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار می‌خواهد. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی، وضعیت چندان خوبی ندارد. باید با این بازیکن بر سر یک مبلغ به توافق برسیم که آن مبلغ متعادل باشد.

به نظر می‌رسد پیام صادقیان همچنان حاشیه‌های خاص خودش را دارد. مثل اینکه قرار نیست حاشیه‌های او تمام شود؟

وضعیت پیام بهتر شده است. من این بچه را دوست دارم و خیلی با او صحبت می‌کنم. متأسفانه یکسری چیزها دست من نیست. او باید به فکر آینده‌اش باشد. امیدوارم صادقیان راه درست را طی کند، چون از لحاظ فنی توانایی بالایی دارد.

اختلاف شما با کی‌روش هم در این چند روز حسابی سر و صدا کرده است.

من دنبال توهین یا انتقاد هدفدار از کسی نیستم. حرف من در مورد تفکرات سرمربی تیم ملی است. من می‌گویم وقتی یک مربی خارجی می‌آوریم و هزینه می‌کنیم، باید نتیجه‌اش را در زمین مسابقه هم ببینیم. من درمورد نوع بازی تیم ملی حرف زدم و فقط نظرم را گفتم. این چه ایرادی می‌تواند داشته باشد؟

به نظر شما تیم ملی از ماندن کی‌روش در آینده سود خواهد برد؟

در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم و مسئولان فدراسیون باید صحبت کنند. حرف من این است که مردم دوست دارند تیم ملی قشنگ‌تر بازی کند. شاید حرف‌های ما درمورد کی‌روش برای خیلی‌ها پسندیده نیست، اصلا بهتر است دو دستی کی‌روش را بگیرید تا در ایران بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسي توقع قهرماني نداره ولي توقع داريم شما بريد تا تيممون نره دسته دو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج