۱۷۳۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داور خبرساز استرالیایی به ایران نمی‌آید

در حالیکه «بنجامین ویلیامز» به عنوان داور دیدار فولاد خوزستان و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده بود، اتفاقات بازی ایران و عراق، باعث شد تا کنفدراسیون آسیا داور این دیدار را تغییر داد.

خبرگزاری مهر: در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود «بنجامین جان ویلیامز» داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام‌های «متیو جان» و «پائول آدام» برای قضاوت دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد، در نامه ای جدید از سوی AFC اعلام شده است که از حضور افراد نامبرده برای حضور در این دیدار صرفنظر شده است.

در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا «ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن به عنوان داور چهارم، «خالد جاسم الدوخی»از امارات به عنوان ناظر داوری و «چانک چن پو»از کشور چین تایپه به عنوان ناظر مسابقه معرفی شده بودند که با توجه اشاره نشدن دوباره به نام این افراد در نامه جدید، احتمال حضورشان در جمع مقامات برگزاری این دیدار وجود دارد.

براساس اعلام سایت باشگاه فولاد، این تغییر در حالی صورت می گیرد که در نامه ارسالی از سوی AFC به دلایل این تصمیم‌گیری هیچ اشاره ای نشده و تنها عنوان «انتصاب مجدد و خروج مقامات داوری از دیدار شماره ۶ گروه C رقابتهای جام قهرمانان آسیا» در آن ذکر شده است.

ویلیامز که تاکنون در رقابت‌های بین المللی بسیاری از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ سوت زده است، پس از قضاوت اخیرش در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد برخی از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته بود و به احتمال زیاد این حواشی باعث تجدید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد شده است.

تيم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان روز سه‌شنبه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ در استاديوم غدير اهواز مقابل هم قرار مي‌گيرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج