جاباما
۱۷۳۷۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نقطه اشتراک جدید تام کروز و ویل اسمیت

فيلم جديد ويل اسميت در روز كريسمس سال ۲۰۱۵ اكران می شود و اين در حالی است كه فيلم جديد تام كروز تاريخ اكران خود را از روز كريسمس تغيير داده است.

خبرگزاری مهر: فيلم جديد ويل اسميت در روز كريسمس سال ۲۰۱۵ اكران می شود و اين در حالی است كه فيلم جديد تام كروز تاريخ اكران خود را از روز كريسمس تغيير داده است.

درام جديد ويل اسميت برای نمايش در روز كريسمس سال جديد ميلادی برنامه ريزی شده و به اين ترتيب دوستداران اين بازيگر تا پايان اين سال نمی‌توانند انتظار تماشای اين فيلم را داشته باشند.

سونی پيكچرز كه توليدكننده فيلم «بازی مغز» است و آن را بر مبنای فيلمنامه‌ای از پيتر لندسمن و به كارگردانی خود وی ساخته است، با اعلام اين خبر گفت ۱۱ ماه ديگر اين فيلم راهی پرده‌های سينما می‌شود.

نقطه اشتراک جدید تام کروز و ویل اسمیت

در اين فيلم ويل اسميت در نقش دكتری به نام بنت اومالو ظاهر شده كه آسيب‌شناس مغز است و بر نتايج حاصل از بازی در ليگ ملی فوتبال تحقيق مي‌كند. در اين فيلم آلک بالدوين و لوک ويلسون نيز ويل اسميت را همراهی كرده‌اند.

اين خبر در حالی اعلام شد كه پارامونت توليد كننده فيلم جديد مجموعه «ماموريت غيرممكن» يعنی قسمت پنجم آن، زمان پخش اين فيلم را جلو آورد و اعلام كرد دوستداران اين اكشن به جای تماشای آن در روز كريسمس می‌توانند از ۳۱ جولای راهی سينماها شوند.

اين تصميم از آنجا اتخاذ شده تا اين فيلم با قسمت جديد «جنگ ستارگان» با عنوان «نيروی بيداران» كه از ۱۸ دسامبر راهی پرده‌های سينماها می‌شود، تلاقی نكند.

در همين حال ۳ فيلم ديگر از اكنون روزهای پايانی سال جديد را هدف گرفته‌اند كه شامل «آلوين و موش خرماها ۴» از كمپانی فاكس قرن بيستم، «شادی» درام جديد ديويد اوراسل و اكشن جديد آلخاندرو ايناريتو با عنوان «زندگی دوباره» با بازی لئوناردو دی كاپريو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج