۱۷۳۷۶۴
۱ نظر
۵۸۴۸
۱ نظر
۵۸۴۸
پ

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

اگر شما هم مثل ما برف و منظره هایی که این سفیدی های جذاب می سازند را دوست دارید، شاید برایتان جالب باشد بدانید کدام شهرهای دنیا بیشترین بارش برف را دارند.

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید
برترین ها - ترجمه از فروغ بیداری: همه زیبایی زمستان به برف های آن است. اما امسال گویا خدا قهر کرده و هیچ خبری از برف (حداقل در تهران) نیست. اگر شما هم مثل ما برف و منظره هایی که این سفیدی های جذاب می سازند را دوست دارید، شاید برایتان جالب باشد بدانید کدام شهرهای دنیا بیشترین بارش برف را دارند.

Valdez, Alaska

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

نام آلاسکا که می آید همه یاد یخ و سرما می افتیم. شهر Valdez در آلاسکا، یکی از برف‌خیزترین مناطق ایالت متحده است. این منطقه در میان کوه های یخی Chugach و یخچال ها قرار دارد. مردم این منطقه هر سال زمستان، شاهد حجم گسترده ای از برف هستند و به صورت آماری، حدود ۸۳۰ سانتی‌متر برف در این منطقه می بارد. در این شهرستان کوچک، فقط ۴ هزار نفر ساکن هستند. اما یک منطقه توریستی برای دوستداران اسکی و ماهی گیری در یخ به شمار می رود.

Aomori City, Tōhoku, Japan

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

در شهر Aomori در ژاپن نیز سالانه حدود ۷۶۰ سانتی‌متر برف می بارد. دلیل آن نیز تاثیرات اقیانوسی و کوه های بلندی است که در اطراف آن قرار دارد. ارتفاع این شهر زیاد است و شمالی ترین و دورترین شهر این منطقه به شمار می رود. معنی واژه Aomori در زبان ژاپنی، «جنگل آبی» است. این شهر در روزهای گرم سرسبز است و رودخانه و کوهستان های زیبا اطراف آن را پوشانده اند.

Sapporo, Hokkaido, Japan

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

در شهر Sapporo سالانه حدود ۴۸۵ سانتی متر برف می بارد. این شهر ژاپنی، یکی از برف‌خیزترین شهرهای دنیا است. در سال ۱۹۷۲ میلادی هم میزبان بازی های زمستانی المپیک بود. سالانه برای جشنواره برف که در ماه فوریه برگزار می شود، حدود ۲ میلیون گردشگر به این شهر سفر می کنند.

Quebec City, Quebec, Canada

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

کبک یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای شمالی است و مردم آن سالانه شاهد بارش ۳۸۰ سانتی متری برف هستند. بزرگ ترین کارنوال زمستانی در تاریخ ۱۵ فوریه هر ساله در این شهر برگزار می شود. یک هتل یخی در اینجا وجود دارد که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. تفریحات متنوع برفی همانند اسکی، اسنوبورد، اسنوموبیل و ... از جمله تفریحات این شهر هستند.

Toyama, Hokuriku, Japan

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

این شهر در ساحل دریای ژاپن واقع شده است. هر ساله به طور میانگین، ۳۶۳ سانتی متر برف در این شهر می بارد و جالب اینجا است که تابستان ها، آب و هوای گرم و مرطوب دارد. این شهر در نزدیکی باشگاه Nagano قرار دارد که در سال ۱۹۹۸ میلادی میزبان بازی های زمستانی المپیک بود.

St. John's, Newfoundland and Labrador, Canada

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

سنت جان، پایتخت و بزرگ ترین شهر Newfoundland در کانادا است. این شهر سالانه شاهد بارش ۳۳۵ سانتی متری برف است. به طوری که حتی تا بهار هم بارش برف و سرما ادامه دارد. سنت جان یکی از دو کلان‌شهر کانادا است و برای مه آلود و بادخیزترین و ابری ترین شهر این کشور به شمار می رود.

Syracuse, NY

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

هر سال حدود ۳۰۰ سانتی متر برف در این شهر می بارد و یکی از برف خیزترین مناطق نیویورک است. در ضمن، در نزدیکی آن رودخانه Ontario نیز قرار دارد که در زمستان منظره های فوق العاده عالی می سازد.

Erie, Pennsylvania

به برفی ترین شهرهای دنیا خوش آمدید

در این شهر سالانه حدود ۲۵۴ سانتی متر برف می بارد و یکی از سردترین شهرهای دنیا به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      عجیبه یعنی تو این لیست هیچ شهر اروپایی جایی نداره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج