۱۷۳۷۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هلمکه: دوست نداشتم از استقلال بروم

بازیکن آلمانی تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت قراردادش را با این تیم فسخ کرد، گفت: از این مسئله خیلی ناراحتم و دوست نداشتم از جمع آبی‌پوشان جدا شوم.

خبرگزاری تسنیم: هنریک هلمکه در مورد مصدومیتش اظهار داشت: در بازی دوستانه استقلال و نفت آبادان به دلیل تکل شدید بازیکن حریف از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شدم و به مدت ۴ تا ۶ هفته دور از میادین خواهم بود.

وی با اشاره به فسخ قراردادش با استقلال عنوان کرد: در فضای دوستانه از استقلال جدا شدم اما از این مسئله خیلی ناراحتم و دوست نداشتم از این تیم بروم.

این بازیکن آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا با رضایت قلبی خودش از استقلال جدا شد، گفت: نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر بهبود پیدا کنم برای فصل آینده مشکلی برای بازی در تیم‌های ایرانی نخواهم داشت.

هلمکه ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه فصل نقل‌وانتقالات به پایان رسیده باید تا پایان ماه ژوئن بیرون بنشینم و عملا نمی‌توانم برای تیمی بازی کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود به خوبی از او تست پزشکی گرفته نشد و قبلا مصدوم بوده، گفت: این حرف‌ و حدیث‌ها در مورد من و مصدومیتم به هیچ عنوان صحت ندارد. پیش از اینکه به اردوی استقلال در کیش بروم، زیر نظر کمیته پزشکی در تست پزشکی شرکت کردم و بر اساس آن قرارداد بستم. باشگاه استقلال نیز طبق برگه تست پزشکی که جواب آن مثبت بود، برای من بلیت کیش را تهیه کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج