۱۷۳۸۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتراض مودبانه سپاهان به استقلال

باشگاه سپاهان در بيانيه­‌اي از برخي مصاحبه­‌ها عليه تاريخ ديدار سپاهان و استقلال انتقاد کرد.

ورزش سه: باشگاه سپاهان در بيانيه­‌اي از برخي مصاحبه­‌ها عليه تاريخ ديدار سپاهان و استقلال انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از مبارزه جانانه و عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران و سپاس از قدرشناسی و لطفی که هواداران فوتبال در استقبال از تیم ملی در بازگشت بدون نتیجه اما سرافرازانه از استرالیا داشتند لازم می­داند چند نکته را در مورد آغاز مجدد رقابت­های لیگ برتر عنوان نماید.

در این مدت و در طول تعطیلات لیگ پنج بازیکن از تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در خدمت تیم ­های ملی فوتبال بزرگسالان و امید کشور بودند. احسان حاج صفی، وریا غفوری در تیم ملی بزرگسالان و علی کریمی، محمدحسین مرادمند و حسین فاضلی در تیم ملی امید ایران که در طول تعطیلات لیگ در اردوی تیم­ های ملی بودند و باشگاه به هیچ عنوان نتوانست در تمرینات تیمی از وجودشان بهره ­مند شود و اکنون در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر آنها را خسته از اردوهای ملی به خدمت می­گیرد.

آنچه که این روزها در آغاز دوباره رقابت­ها مشاهده می­کنیم مصاحبه ­های بی­ حد و حصر و فراتر از نیاز در انتقاد به شروع مجدد لیگ برتر توسط برخی اهالی و البته دلسوزان فوتبال کشور است. موضوع به شکلی وانمود شده که فقط یک باشگاه پنج بازیکن در تیم ملی داشته و کاملاً از حضور ۵ یار سپاهان در تیم­ های ملی امید و بزرگسالان که همگی در ترکیبی اصلی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان بوده و در این اردوها شرکت نموده ­اند غفلت شده است.

لذا ضمن توصیه عزیزان برای پرهیز از مصاحبه ­های جنجالی و ایجاد فضای غوغا سالاری بیهوده در مورد آغاز لیگ که می­تواند آرمش لازم را از این مسابقات سلب کرده و ضربه دیگری باشد بر پیکره فوتبال کشور، تمامی تیمها، باشگاهها، بازیکنان و مربیان لیگ برتر را به آرامش و تمرکز بر روی مسابقات و البته بازیهای جوانمردانه دعوت نموده و امید است فردای روشنی برای فوتبال کشورمان ترسیم نمائیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      تیم و مدیریت در ایران فقط وفقط سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج