۱۷۳۸۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجیدی: بخاطر پرسپولیس توقع از من بالاست

مدافع گلزن استقلال‌خوزستان مي‌ گويد که قصد دارند عقب افتادگي نيم فصل اول را جبران کنند.

ورزش سه: میثم مجیدی در مورد شروع مجدد لیگ گفت: کادر فنی به نوعی برنامه تمرینات را تنظیم کرده و احتمال این را داده بود که لیگ زودتر شروع شود بنابراین الان با آمادگی کامل لیگ را استارت می‌ زنیم. ما یک اردو در کیش داشتیم و چند بازی دوستانه انجام دادیم که خیلی مفید واقع شد.

او در مورد دیدار با نفت ‌تهران ادامه داد: نفت تیم خیلی خوبی است و مربی کاربلدی هم دارد انشاءا... بتوانیم دست پر برگردیم .تمرینات خیلی خوبی از همه نظر انجام دادیم و برای کسب ۳ امتیاز آماده هستیم.

مدافع ۵ گله استقلال ‌خوزستان در مورد اینکه هدفش برای نیم فصل دوم چیست گفت: خدا را شکر توانستم ۵ گل در لیگ و چند گل هم در جام‌حذفی بزنم من مدافع چپ هستم و از من توقع دفاع کردن دارند نه گل زدن. ولی چه گل بزنم چه نزنم موفقیت تیمم برایم مهم است. ما می‌ خواهیم عقب افتادگی نیم فصل اول را جبران کنیم و در این بین وظیفه من سنگین تر است چون از پرسپولیس پیشنهاد داشتم توقعات از من بالاست و می‌ خواهم به نحو احسنت کارم را انجام دهم.

مجیدی در پایان در مورد عملکرد مدافعین تیم‌ملی در جام‌ملت‌ها‌ افزود: به نظر من دفاع تیم‌ملی خوب کار کرد به خصوص پور علی گنجی که اولین تورنمت اصلی اش بود کی‌روش کار خوبی کرد که به جوان ها میدان داد حالا من کاری با رفتن یا ماندنش ندارم چون در حدی نیستم که در این باره نظر دهم در کل دفاع تیم‌ملی راضی کننده بود . اشتباه داوری نگذاشت بچه ها به فینال صعود کنند دقیقا مثل داوران لیگ ما که زیاد اشتباه می‌ کنند داور بازی با عراق هم همین کار را کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج