۱۷۳۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اریکسن، فینالی تمام لندنی رقم زد

از ساعت ۲۳:۱۵ دو تیم تاتنهام هاتسپر و شفیلد یونایتد از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پوچتینو با تساوی دیر هنگام ۲-۲ و به لطف پیروزی ۱-۰ در بازی رفت راهی فینال شدند.

طرفداری: از ساعت ۲۳:۱۵ دو تیم تاتنهام هاتسپر و شفیلد یونایتد از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلستان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پوچتینو با تساوی دیر هنگام ۲-۲ و به لطف پیروزی ۱-۰ در بازی رفت راهی فینال شدند.

شــرح بازی

در حالیکه شب گذشته با صعود چلسی، یکی از فینالیست های جام اتحادیه مشخص شده بود، امشب نیز دو تیم تاتنهام و شفیلد در ورزشگاه بارمال لین و در یک هوای برفی با قضاوت آقای مایک دین مقابل دیدگان ۳۰,۲۳۶ هوادار به مصاف هم رفتند.

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و موقعیت های خوبی هم روی دروازه میزبان ایجاد کرد و حتی در دقیقه '۲۶ ضربه پای چپ هری کین به تیر دروزاه شفیلد برخورد کرد اما بلافاصله بعد از آن حملات شاگردان پوچتینو نتیجه داد و در دقیقه '۲۸ کریستین اریکسن با یک ضربه ایستگاهی استادانه دروازه هاوارد را باز کرد. در ادامه نیمه نخست نیز این اسپرزی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام با پیروزی هم راهی رختکن شدند.

با آغاز نیمه دوم، شفیلد متحول شد و نسبت به نیمه نخست بازی بسیار بهتری از خود ارائه کرد تا اینکه در دقیقه '۷۷ چه آدامز گل تساوی را به ثمر رساند؛ این بازیکن ارسال رایان فلین را از زاویه ای بسته وارد دروازه ورم کرد. دو دقیقه بعد باز هم آدامز این بار روی ارسال مورفی دروازه تاتنهام را برای دومین بار باز کرد تا فرصت حضور در فینال را حس کند.

در حالیکه بازی با امیدواری شاگردان نایجل کلاف دنبال می شد، اریکسن در دقیقه '۸۸ روی پاس هری کین موفق شد گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده و خیال پوچتینو را از بابت حضور در فینال تمام لندنی راحت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج