۱۷۳۹۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: به خوبی اتلتیکو را مهار کردیم

بارسلونا در ورزشگاه وینسته کالدرون موفق تیم اتلتیکو مادرید را شکست دهد و در مجموع با نتیجه چهار بر دو به مرحله بعدی کوپا دل ری راه پیدا کند. لوییز انریکه بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد.

طرفداری: وب سایت بارسلونا بعد از بازی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید مصاحبه انریکه را بازتاب داده است.

لوئیز انریکه مربی بارسلونا در مورد صحنه مشکو پنالتی و اتفاقات این بازی گفت: "حرفه داوری بسیار سخت است؛ این بازی یک بازی درگیرانه و پیچیده بود. نمی توانیم تیم داوری را مقصر بدانیم سرعت انتقال توپ در بازی با حریف مثل سرعت یک خرگوش بود؛ خوشبختانه ما موفق شدیم بازی و اتلتیکو را کنترل کنیم.

امروز همه چیز تیمم را دوست داشتم , حتی گل اول و اتفاقات عجیبی که افتاد. بعد از گل تساوی تیم با وجود سختی ها بسیار خوب ظاهر شد. ما به خوبی توانستیم توپ را از خط دفاع به خط حمله انتقال دهیم. من بخاطر عملکرد خوب تیمم مقابل تیم سخت کوش اتلتیکو خوشحالم. تمام بازیکنان تیمم به یک اندازه خوب بودند."

انریکه در مورد استفاده از دو دروازه بان تیمش براوو (در لیگ) و تراشتگن (در جام حذفی) گفت: "هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد من همیشه بازیکنان آماده را انتخاب می کنم و میل دارم عملکرد و استعداد بازیکنان را در مسابقه ببینم. امروز متیو عملکرد خوبی داشت هر چندبعد از اخراج بازیکن اتلتیکو به میدان آمد."

انریکه در مورد پیشرفت ناگهانی تیمش گفت: "همیشه نوسان وجود دارد و تیم به سطح خود باز می گردد اما در فوتبال هر شگفتی می تواند اتفاق بیافتد."

انریکه در مورد نیمار گفت: "علیرغم خطاهایی که بر روی نیمار می شود با شجاعت و قدرت بازی می کند؛ وقتی بازی رنگ و بوی خشونت گرفت تصمیم گرفتم برای احتیاط نیمار را تعویض کنم؛ نیمار همیشه به یک شکل بازی می کند؛ همه ما نیمار را دوست داریم."

انریکه در مورد نتایج اخیر تیمش گفت: "تمام نتایج بدست آمده برای تیم نشانه پیروزی است اما در پایان فصل باید تیم را ارزیابی کنیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج