۱۷۴۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازی برد پیت در فیلم جدید آنجلینا جولی

گفته می شود برد پیت، هنرپیشه اسکاری، در حال مذاکره با کمپانی «اسکای دنس» برای بازی در نقش «ریچارد لیکی» در فیلم جدید آنجلینا جولی، «آفریقا»، است

بازی برد پیت در فیلم جدید آنجلینا جولی
برترین ها: گفته می شود برد پیت، هنرپیشه اسکاری، در حال مذاکره با کمپانی «اسکای دنس» برای بازی در نقش «ریچارد لیکی» در فیلم جدید آنجلینا جولی، «آفریقا»، است.

به گزارش برترین ها به نقل از msn.com؛ اسکای دنس هیچ توضیحی در این رابطه نداده است و نماینده پیت نیز بلافاصله به درخواست توضیح پاسخی نداد.

برد پیت و آنجلینا جولی به تازگی در سومین فیلم آنجلینا به نام «کنار دریا» با هم همکاری داشته اند. این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن را جولی به عهده داشت، اولین تجربه مشترک آنها نبود، زیرا قبلا هم در فیلم «آقا و خانم اسمیت» در کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودند.

بازی برد پیت در فیلم جدید آنجلینا جولی

«اریک راث» که جایزه اسکار بهترین فیلم نامه اقتباسی را برای فیلم «فارست گامپ» گرفته بود، نویسنده فیلم جدید آنجلینا جولی است. این فیلم بیوگرافی «ریچارد لیکی»، باستان شناس معروف که در اواخر دهه هشتاد به دفاع سرسختانه از فیل ها در مقابل شکارچیان قاچاقی در کنیا شد، را به تصویر می کشد.

سپتامبر گذشته جولی گفته بود: « من همیشه ارتباط عمیقی با آفریقا و فرهنگ آن حس می کردم و فیلم نامه زیبای اریک در مورد مردی که وارد نبردی سرسختانه با شکارچیان فیل می شود و حس مسئولیت عمیقی نسبت به دنیای اطراف خود دارد، من را تحت تاثیر قرار داد».

پیت اخیرا در فیلم «خشم» به کارگردانی «دیوید آیر» بازی کرده و مجری طرح نیز بوده است. او همچنین مجری طرح فیلم «سلما» و فیلم «داستان واقعی» به کارگردانی «جیمز فرانکو» نیز بوده است.

برد پیت برای تهیه کنندگی فیلم «۱۲ سال بردگی» برنده جایزه اسکار شده است و پیش از این نیز با کمپانی اسکای دنس در فیلم «جنگ جهانی Z» همکاری داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج