۱۷۴۰۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دلیل بازجویی از یک کودک ۸ ساله!

پلیس فرانسه پسر بچه ۸ ساله‌ای را به دلیل عدم رعایت یک دقیقه سکوت در یادبود قربانیان حمله به شارلی ابدو وحوادث چند هفته گذشته فرانسه و اظهار سخنانی درباره تروریسم در مدرسه بازجویی کرد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس فرانسه پسر بچه ۸ ساله‌ای را به دلیل عدم رعایت یک دقیقه سکوت در یادبود قربانیان حمله به شارلی ابدو وحوادث چند هفته گذشته فرانسه و اظهار سخنانی درباره تروریسم در مدرسه بازجویی کرد.

رئیس اداره امنیت عمومی فرانسه بیان کرد که مدیر مدرسه‌ای روز چهارشنبه به پلیس اطلاع داد که رفتار پسربچه هشت ساله‌ای دراین مدرسه پس از حوادث چند هفته گذشته پاریس تغییراتی داشته است.

به گفته معلمش این کودک یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حمله به شارلی ابدو و کسانی که طی چند روز گذشته در فرانسه کشته شده‌اند، را رعایت نکرده و سخنانی درباره همبستگی با تروریست‌ها بر زبان آورده است.

کمیسر اوتیه با بیان اینکه مدیر مدرسه به هیچ عنوان شکایتی نکرده و تنها مساله را به پلیس اطلاع داده، گفت: مدیر مدرسه تصمیم گرفت تا فقط اتفاقاتی که افتاده را برای پلیس بازگو کند. ما نیز این پسر و پدرش را احضار کردیم تا بفهمیم که چگونه می‌شود یک کودک ۸ ساله سخنان افراطی اینچنینی بزند.

پلیس ابتدا این پسربچه را به مدت ۳۰ دقیقه بازجویی کرد و سپس از پدرش سوالاتی پرسید. نمایندگان این دبستان تاکنون در این رابطه اظهار نظری نکرده‌اند.

کمیسر اوتیه گفت: معلوم است این کودک متوجه سخنان خود نبوده، ما نمی‌دانیم که این حرف‌ها را از کجا آموخته است.

وکیل این پسربچه در توییتر خود قسمتی از بازجویی را منتشر کرد که در آن کودک در جواب به سوال «کلمه تروریسم برای تو به چه معناست؟» می‌گوید: «نمی‌دانم».

جمعیت علیه اسلام‌هراسی در فرانسه احضار این کودک را محکوم کرد و اظهار داشت: این حرکت نشان‌دهنده جنون جمعی است که از ابتدای ژانویه فرانسه در آن غوطه‌ور شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج