جاباما
۱۷۴۰۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرکی: در کنار رقابت با همه رفاقت هم داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا مقابل استقلال به اعتقاد من یک بازی حساس برای هر دو تیم است

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) بین استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی فردا مقابل استقلال به اعتقاد من یک بازی حساس برای هر ۲ تیم است چون هر ۲ تیم در بالای جدول حضور دارند. ما با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به استقلال در جدول حضور داریم که این مسئله باعث می‌شود هر ۲ تیم تلاش‌شان را برای پیروزی به کار ببندند.

وی ادامه داد: استقلال یکی از تیم‌های خوب و پرطرفدار در کشور است. ما همیشه برای تیم‌های پرهوادار احترام خاصی قائل هستیم و در کنار رقابت با حریفان‌مان رفاقت هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تعطیلات لیگ خاطر نشان کرد: با احتساب فردا، ۵۰ روز از آخرین بازی رسمی ما مقابل گسترش فولاد تبریز می‌گذرد. ما در این ۵۰ روز شرایط بازی رسمی را نداشتیم و تنها به استراحت، برگزاری اردو و بدنسازی پرداختیم. تمرینات را به هر شکلی که بود با توجه به آب و هوای سرد پشت سر گذاشتیم.

فرکی ادامه داد: شرایط ما شاید خیلی خوب نباشد اما راضی کننده است. خیلی خوب نبودن ما به نبود بازیکنان ملی‌پوش در تعطیلات مربوط است که برخی از آنها در تیم ملی بزرگسالان و برخی دیگر نیز در اردوی تیم امید حضور داشتند، البته ۲ بازیکن خارجی را در نقل و انتقالات جذب کردیم.

وی تصریح کرد: اگر همه بازیکنان در تعطیلات کنار ما بودند شرایط خیلی خوب‌تر از این می‌شد. این صحبت‌ها به این معنی نیست که دنبال بهانه باشیم اما یک واقعیت است. امیدوارم فردا مقابل تیم استقلال بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی با استقلال، خاطر نشان کرد: علی کریمی که در این مدت در اردوی تیم امید بوده ۳ اخطاره است، همچنین مارسیو بازیکن جدید و برزیلی ما چند وقتی است که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و به این بازی نمی‌رسد، البته در ادامه به ما کمک خواهد کرد. محمدرضا خلعتبری هم یکی دو روز است که وضعیت مصدومیتش مشکوک است. باید ببینیم امروز در تمرین چه شرایطی دارد و پزشکان در مورد او تصمیم‌گیری کنند. در مجموع به جز این ۳ بازیکن، رحمان احمدی هم کمی در جریان تمرینات دچار مصدومیت شد. تیم ما برای بازی فردا با استقلال آماده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج