۱۷۴۰۸۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پرداخت ۶۴۵ هزار تومان به هر فرد سواد آموز

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت با سواد شدن فرد توسط اعضای خانواده مبلغ ۶میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به فرد سواد آموز پرداخت می‌شود.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت با سواد شدن فرد توسط اعضای خانواده مبلغ ۶میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به فرد سواد آموز پرداخت می‌شود.

علی باقرزاده با بیان این مطلب که در صورت با سواد شدن فرد توسط اعضای خانواده مبلغ ۶میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به فرد سواد آموز پرداخت می‌شود اظهار کرد: در سال گذشته این عدد ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بود که از شهریور ۱ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این رقم متوسط هزینه مستقیم سوادآموزی در سطح کشور است و ما این هزینه را به افراد نمی‌پردازیم. در واقع این هزینه برای باسواد کردن هر فرد است .تا کنون این هزینه را به طور مستقیم به آموزش دهنده بخش دولتی می دادیم یعنی افرادی که داوطلب همکاری در زمینه سوادآموزی و توسط موسسات غیر دولتی معرفی می‎شدند ؛در صورتی که در برنامه آموزشی شرکت کرده و تایید می‌شدند این رقم حق الزحمه را دریافت می‌کردند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش، باعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد از بی سوادان توسط نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش با سواد می‌شوند، اضافه کرد: اولویت دوم ما در باسواد کردن افراد هم استفاده از بازنشستگان، کارکنان اداری یا نهادهای انقلابی مانند بسیج است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      اين وعده و وعيد ها همه اش الكي چند سال پيش گفتند هر معتادي كه يك سال از ترك اعتياد كرده باشد مبلغ سه مليون تومان پاداش دريافت ميكند بنده هم پساز يكسال ترك اعتياد با سند و مدرك مرجع ذيصلاح مراجعه نمودم ولي گفتند همچين چيزي نبوده و نيست دنبلش نگرد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج