جاباما
۱۷۴۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی: حاشیه را من وارد فوتبال کرد‌ه‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:‌ نه تنها از حاشیه فراری نیستم که حاشیه را خودم وارد فوتبال کردم.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی سالن نشست خبری را با سالن نمایش‌های سیاه‌بازی و کمدی اشتباه گرفت و برخلاف دستور سازمان لیگ مدام در مورد حاشیه‌ها صحبت کرد. او در ابتدای نشست گفت سازمان لیگ گفته است که باید کوتاه صحبت کنیم و در مورد مسائل حاشیه صحبت نکنیم به همین دلیل باید بگویم سلام علیکم ما فردا با تراکتورسازی بازی داریم و خدا نگهدار.

وی سپس در مورد اینکه سازمان لیگ گفته در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نشود نه مسائل فنی مسابقه گفت: ۵۰ روز وقفه در لیگ داشتیم البته قرار بود هفته آینده لیگ شروع شود که به دلیل آنکه تیم ملی به مراحل بالاتر نرفت قرار شد از همین هفته مسابقات را شروع کنیم. برای تیم‌های میهمان که می‌خواهند بلیت هواپیما و هتل بگیرند شرایط سخت است اما وضعیت ما فرقی نمی‌کند چون ما میزبان هستیم و مشکلی نداریم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و احمد آهی را نداریم، جلال رافخایی و رضی را هم در اختیار نداریم، مهرداد اولادی را هم از دست داده‌ایم کلاً همه مهاجمان‌مان را از دست داده‌ایم. البته با بازیکنان مشابه جای آنها را پر کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به شرایط ملوان گفت: فرق تیم‌های پرطرفدار با تیم‌های بدون طرفدار در وضعیت بحرانی مشخص می‌شود زمانی که تیم در بحران است و بازگشت خیلی سخت است هواداران باید به تیم کمک کنند تا این تیم برگردد. تیم‌های بهمن و استیل‌آذین به دلیل آنکه هوادار نداشتند سقوط کردند اما تیمی مثل ذوب‌آهن می‌ماند چون هوادار دارد. ملوان هم یکی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی است و هواداران سینه‌سوخته زیاد دارد. ملوان باید در لیگ برتر بماند زیرا متعلق به تاریخ فوتبال است و متعلق به یک شهر نیست همه هواداران باید تیم را حمایت کنند و همه می‌خواهیم تلاش کنیم تا این باشگاه در لیگ برتر ماندگار شود.

وی در مورد انتظارش از مسئولان باشگاه گفت: فضای مدیریتی ملوان باید گرمتر باشد. محجوب آمده و مسئولیت تیم را گرفته است باید به او کمک کرد من از مسئولان احترام زیادی دیده‌ام اما کمک مالی ندیده‌ام باید کمک‌های مالی فراتر از این باشد دیروز هم تیم پیشکسوتان ملوان با تیم مسئولان بازی داشت و آنها را بردیم. من به شدت به آینده ملوان خوشبین هستیم و در نیم فصل دوم بدون احتساب نیم‌فصل اول در یک سوم بالای جدول خواهیم بود.

کریمی افزود: ملوان تمام دوستی‌ها را فراهم کرده و باعث شده همگی فارس، عرب و عجم در کنار هم باشند (کریمی در این لحظه شروع به مزه‌پرانی‌های همیشگی‌اش کرد).

وی در مورد اینکه هواداران از شرایط تیم ناراضی هستند، گفت: هواداران به شما این حرف‌ها را زده‌اند یک نفر ملاک نیست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درمورد اینکه شما تیم را از انزلی دور می‌کردید و در انزلی بازی‌های تدارکاتی نمی‌گذاشتید تا از حاشیه‌ها دور باشید، گفت: نه، من کشته حواشی هستم من خودم حواشی را وارد فوتبال کردم و از حاشیه‌ها فراری نیستم اما تیم را به انزلی دعوت کنیم تا در کجا بازی کند در این زمین حسن‌رود؟ زمین ورزشگاه هم که زیر کشت بود زیرا می‌خواستیم زمین شرایط خوبی داشته باشد من یادم نمی‌آید حتی قبل از انقلاب هم بر روی زمین کاور کشیده باشند اما ما این کار را کردیم تا زمین خوب باشد.

وی افزود: زیرا فوتبال ما روی زمین است و ما روی زمین کار می‌کنیم با وجود آنکه مهاجمانی مثل عرب، فرزاد حاتمی و فواد آقایی را داریم که توانایی سرزنی را دارند اما بیشتر بر روی زمین فوتبال انجام می‌دهیم. بنابراین چاره‌ای نداشتیم تا به شهرهای دیگر برویم ما زمین خوب نداشتیم.

کریمی با اشاره به فوتبال‌خیز بودن انزلی گفت: این شهر حداقل دو سه ورزشگاه ۱۰، ۱۵ هزار نفری می‌خواهد و ۲۰ زمین چمن خوب که ما هیچکدام آنها را نداریم باید برای آینده داشته باشیم. گیلان سرزمین سرسبزی است فقط زمین حسن‌رود آن قهوه‌ای سوخته است. انتظار داشتید با تیم‌ها کجا بازی کنیم.

وی با اشاره به فضای مجازی عنوان کرد:‌ اخبار باشگاه را هم از سایت باشگاه پیگیری کنید من فضای مجازی و اینترنت را بلد نیستم اخبار را هم نگاه نمی‌کنم چون وقتش را ندارم زیرا تمرکزم بر روی تاکتیک تیم است. علاقه‌ای به این فضای مجازی ندارم اما اخبار باشگاه را از سایت باشگاه پیگیری کنید. هرآنچه را هم لازم است ما از طریق باشگاه می‌شنویم هواداران ما اگر دلخور هستند که سر تمرین نیامده‌اند بهتر است فردا به ورزشگاه بیایند و بکوب تیم را تشویق کنند. همانطور که در بازی رفت هواداران تراکتورسازی ۹۰ دقیقه تیم‌شان را مقابل ملوان تشویق کردند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد معدود جملات خود در مورد مسابقه فردا گفت: تمام جیک و پیک حریف را می‌دانیم نقاط ضعف و قوتش را هم می‌شناسیم بهتر است آنها خودشان را زیاد اذیت نکنند و ما را هم آزار ندهند چون نتیجه مال ما است تمهیدات خاصی برای‌شان در نظر گرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج