جاباما
۱۷۴۱۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فروش بلیت همه قطارهای ۳ روز اول نوروز

مدیرعامل راه آهن گفت: بلیت همه قطارهای مسافربری برای سه روز اول تعطیلات نوروز ۹۴ بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی فروخته شده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل راه آهن گفت: بلیت همه قطارهای مسافربری برای سه روز اول تعطیلات نوروز ۹۴ بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی فروخته شده است.

محسن‌ پورسیدآقایی - معاون وزیر راه و شهرسازی - در جریان بازدید از خطوط ریلی لرستان اظهار کرد: درپی افزایش هزینه‌های شرکت‏‌های حمل و نقل ریلی، سالی یکبار قیمت بلیت‌ قطارها افزایش می‌یابد و تمام جوسازی‌ها در مورد افزایش قیمت بلیت دروغ است.

وی گفت: ذوب آهن کارخانه تولید ریل را از آلمان خریداری کرده و عملیات نصب آن شروع شده است که به زودی بازدیدی از آن خواهیم داشت.

پورسید آقایی با بیان اینکه قراردادی با ذوب آهن بسته‌ایم که از نیمه دوم سال آینده، این کارخانه ریل مورد نیاز کشور را مطابق با استانداردهای ریل سنگین تولید کند، اضافه کرد: با راه اندازی کارخانه ریل ذوب آهن، مشکل تامین ریل در کشور برطرف می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا پایان سال آینده افزایش قطارهای مسافربری در خطوط ریلی لرستان امکان پذیر نیست، چرا که خطوط در حال بازسازی هستند.

وی بیان کرد: برای بازسازی، روزانه شش تا هشت ساعت خطوط ریلی لرستان تعطیل می‌شوند؛ بنابراین امکان اینکه قطار جدیدی در این خط قرار گیرد وجود ندارد اما با پایان بازسازی کامل در این خط حتما تعداد قطارهای مسافربری افزایش می‌یابد و سهمیه مردم لرستان نیز افزایش خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج