۱۷۴۱۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازداشت سارقان عاشق ۲۰۶

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت قطعات پژو ۲۰۶ در شهر اراک کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت قطعات پژو ۲۰۶ در شهر اراک کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ رضا احمدی در این باره گفت: طی چند ماه گذشته گزارش‌های متعددی از سرقت قطعات خودروهای سواری در برخی از محلات شهر اراک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود که در بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی مشخص شد که بیشتر این سرقت‌ها مربوط به خودروهای پژو ۲۰۶ و احتمالا از سوی فرد یا افراد مرتبط به هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به پرونده‌های سرقت شدند، گفت: کاراگاهان در تحقیقات خود دریافتند سرقت های صورت گرفته به شگردهایی مشابه انجام می شود و در اکثر این سرقت ها، باطری خودرو ۲۰۶ با شگردی خاص موردسرقت قرار گرفته است.

احمدی با بیان اینکه با ادامه تحقیقات تخصصی و فنی صورت گرفته از سوی کارآگاهان، فردی سابقه دار در این خصوص شناسایی و برنامه ریزی لازم برای دستگیری وی آغاز شد، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی متهم در مخفیگاهش در یکی از محلات شهر اراک شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در ادامه به اعترافات متهم اشاره کرد و افزود: در روند بازجویی های صورت گرفته سرکرده اصلی باند اعلام کرد که به کمک دو نفر از دوستانش ابتدا خودروهایی که بیشتر از نوع پژو ۲۰۶ و فاقد لوازم هشداری و ایمنی بودند شناسایی کرده و در فرصتی مناسب با شگردی خاص اقدام به سرقت قطعات آن کرده اند.

به گفته احمدی متهم در اعترافات خود اذعان داشت که حدود ۲۵ مورد سرقت قطعات خودرو به کمک دوستانش در سطح شهر اراک طی چند ماهه گذشته انجام داده و بعد از هر سرقت نیز قطعات خودرو را در مکانی خارج از شهر نگهداری کرده تا در فرصتی مناسب به فروش برساند.

وی با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده دیگر همدستان متهم نیز در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: برای سرکرده و دیگر اعضای این باند پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج