۱۷۴۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وولفسبورگ، بایرن را در هم کوبید

در اولین بازی از دور برگشت رقابت های بوندس لیگا وولفسبورگ در فولکس واگن آرنا میزبان بایرن مونیخ بود.

طرفداری: بعد از تعطیلی ۴۰ روز رقابت های بوندس لیگا از سر گرفته شد. در اولین بازی از دور برگشت تیم های اول و دوم جدول رده بندی بوندس لیگا به مصاف هم رفتند.

بازی در نیمه اول با برتری وولفسبورگ همراه بود این تیم توانست در عین ناباوری با ۲ گل نیمه اول را به پایان برساند. بازی از همان دقایق ابتدای با برتری تیم میزبان آغاز شد و آن ها خیلی زود موفق شدند دروازه بایرن را باز کنند. بعد از این گل پرس شدید بازیکنان وولفسبورگ اجازه خود نمایی به بایرنی ها نداد و تنها فرصت جدی گلزنی باواریایی ها روی شوت آلابا بدست آمد. در این بین ضدحملات سریع وولفسبورگ دفاع بایرن را با مشکل رو به رو کرده بود و چند بازیکنان این تیم تا آستانه باز کردن مجدد دروازه نویر پیش رفتند. در آخرین ثانیه های نیمه اول وولفسبورگ موفق به زدن گل دوم هم شد.

نیمه دوم هم با برتری وولفسبورگ آغاز شد و این تیم در دومین حمله جدی خود موفق به زدن گل سوم شد. بعد از این گل بایرن خیلی زود توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامه بایرن توانست برای دقایقی مالکیت بازی را در اختیار بگیرد. دقیقه ۷۲ روی ضربه ایستگاهی روبن بایرن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما عکس العمل فوق العاده بنالیو مانع از گلزنی مجدد باواریایی ها شد. لحظاتی بعد دوباره وولفسبورگ روی ضد حمله صاحب موقعیت شد و گل چهارم این تیم هم به ثمر رسید. دقیقه ۸۳ روبن در مصاف تک به تک موفق به گلزنی نشد و ضربه او به بنالیو برخورد کرد. دقایقی بعد پیزارو از مقابل دروازه توپ را در بهترین موقعیت به بیرون زد.

با این نتیجه بایرن مونیخ ۴۵ امتیازی در صد جدول باقی ماند و وولفسبورگ هم ۳۷ امتیازی شد و فاصله اش را با تیم های دیگر افزایش داد.

شرح گل ها

باس دوست؛ دقیقه ۴: روی ضد حمله ای سریع گل اول بازی به ثمر رسید. پاس عمقی کالیجیوری به دی بروین رسید و او با پاسی عرضی دوست را در موقعیتی بهتر قرار داد و ضربه زمینی مهاجم هلندی در گوشه دروازه قرار گرفت.

باس دوست؛ دقیقه ۴۵+۱: ارسال رودریگز از میانه زمین بایرن با دفع لواندوفسکی همراه بود. توپ برگشتی روی خط محوطه جریمه به دوست رسید و او با ضربه ای زیبا توپ را به گوشه بالای دروازه بایرن فرستاد.

کوین دی بروین؛ دقیقه ۵۳: پاس عمقی آرنولد پشت مدافعین بایرن به دی بروین رسید و او از میانه میدان با نویر تک به تک شد و از درون محوطه به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

خوان برنات؛ دقیقه ۵۵: سر توپ برنات باعث شد توپ به نالدو برسد اما مدافع برزیلی اشتباه کرد و توپ او مقابل دروازه خالی دوباره به برنات رسید و گل اول بایرن به راحتی به ثمر رسید.

کوین دی بروین؛ دقیقه ۷۵: پاس بلند آرنولد پشت دانته به دی بروین رسید و او پس از چند بار سر توپ زدن با ضربه پای چپ دروازه نویر را برای بار چهارم باز کرد.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج