۱۷۴۴۸۱
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

برای خرید میتوانید به «کوتون» هم سر بزنید

كوتون برندي است ترکي كه با استفاده از بهترين طراحان، مرغوبترين و زيباترين پارچه ها، كفش هاي شيك و اكسسوري موج بزرگي در صنعت پوشاك در دنيا به راه انداخته است. اين برند مدت دو سال است كه به بازار رقابت برندهاي مختلف موجود در ايران قدم گذاشته است.

برترین ها: كوتون برندي است ترکيهاي كه بااستفاده از بهترين طراحان، مرغوبترين و زيباترين پارچه ها، كفش هاي شيك و اكسسوري موج بزرگي در صنعت پوشاك در دنيا به راه انداخته است. اين برند مدت دو سال است كه به بازار رقابت برندهاي مختلف موجود در ايران قدم گذاشته است. كوتون بهترين اجناس را دارد و اين مسئله آن را نسبت به برندهاي ديگر مستثني مي كند. هدف مديران كوتون اين است كه با استفاده از پارچه ها و مدل هاي به روز و تكنولوژي، اجناس بسيار خوب و ماندگاري در اختيار مردم قرار دهند. مي توان به جرات گفت كوتون يكي از بهترين برندهاي تركيهاي است كه كيفيت بسيار بالاي آن، درخشش آن را دو چندان مي كند.

برند كوتون حالا با جديدترين و بهترين محصولات خود در دسترس ايرانيان است

برای خرید میتوانید به «کوتون» هم سر بزنید

نشستي به افتخار كوتون

تهراني ها هم كوتون دار شدند. مراسم افتتاحيه رسمي كوتون چندي پيش با حضور مديراني از ايران و تركيه، نمايندگان ديگر شعب ، مديران و صاحبان برندهاي سرشناس، چهره هاي معروف عالم هنر و ورزش و نمايندگان رسانه هاي عمومي در محل فروشگاه کوتون واقع در خيابان شريعتي، بالاتر از پل سيدخندان برگزار شد. برنامه با اجراي آقاي رشيدپور آغاز شد. وي ضمن خيرمقدم به تمام حاضرين اين مراسم گفت: «خوشبختانه پس از فعاليتهاي زياد كوتون، چهارمين شعبه آن افتتاح شد، اميدواريم هر روز موفقتر شوند و صدمين شعبه را افتتاح كنند.» بعد از اجراي رشيدپور، مديران برند كوتون سخنراني كردند. در اين افتتاحيه كه با صندليها و دکوراسيون سبک تركيه طراحي خاصي شده بود، موسيقي سنتي و تركي هم نواخته شد كه فضاي افتتاحيه را دلنشين مي كرد. نكته جالب اينجاست كه درحين برگزاري مراسم در طبقه انتهايي فروشگاه، در طبقات پايين مردم مشغول خريد كردن بودند. تلويزيون هاي مدار بسته اي در هر سه طبقه فروشگاه جهت پخش زنده مراسم در حال انجام در نظر گرفته شده بود که با توجه چشمگير مشتريان رو به رو شد.

برای خرید میتوانید به «کوتون» هم سر بزنید

برند كوتون به پشتوانه سابقه زياد در زمينه پوشاك و اكسسوري حالا ديگر يك نام آشنا در ميان طرفداران مد و پوشاك است و آمده تا در ميان ايراني‌ها هم جاي خودش را باز كند.

بزرگ شدن خانواده كوتون
درست است كه تعداد اجناس و برندهاي ترك در سطح شهر سر به فلك مي زند و گاهي حتي در يك خيابان اصلي ده ها بوتيك لباس را كنار هم ميبينيم اما موفقيت تمام آنها به يك اندازه نيست. بعضي از آنها فقط به دليل درآمد زدايي اين كار را شروع كرده و هميشه هم در همان نقطه باقي مي مانند اما نقطه مقابل، برندهايي هستند كه با اتكا به دانش روز و احترام و سرويس ويژه به مشتريان شروع به كار كرده و خيلي زود هم رشد و گسترش پيدا مي كنند و در حرکتي رو به جلو هر روز بزرگ و بزرگتر مي شوند. نمونه بارز اين مصداق؛ برند كوتون است. ما مي توانيم به كساني كه به اين برند علاقه دارند مژده دهيم كه شعبات كوتون روزبه روز گسترده تر مي شود. اولين شعبه كوتون در سال 1391 در تبريز در مجتمع تجاري لاله پارک افتتاح و با استقبال زيادي نيز روبه رو شد. بعد از تبريز نوبت رسيد به مشهدي ها که در خيابان احمدآباد، چهارراه پاستور به فروشگاه کوتون بروند . شعبه بعد در مجتمع تجاري خليج فارس شيراز و در آخر در تاريخ 19/10/1393 شعب هاي در تهران در خيابان شريعتي بعد از پل سيدخندان افتتاح شد.

ستهاي كم نظير
صاحبان كوتون سعي كرده اند براي كسب رضايت بيشتر مشتري در سطح جهان و تكميل زيبايي لباسها يك سري كيف، كفش و اكسسوري در كنار آنها قرار دهند تا مشتريان ديگر دغدغه هماهنگ كردن لباسهايشان با كيف و كفش شان را نداشته باشند. با توجه به فصل، تنوع لباسها هم تغيير مي کند، كوتون چهار فصل را پوشش مي دهد. كساني كه عضو خانواده كوتون مي شوند، مي توانند از كيفيت بسيار خوب اين اجناس كه هرگز تكرار نخواهد شد نيز برخوردار شوند.
در ميان بازديدکنندگان اين فروشگاه چهره هاي سرشناسي هم حضور داشتند. روزبه نعمت الهي و تني چند از بازيکنان تيم ملي واليبال همچون فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و حمزه زريني ضمن بازديد از اجناس اين فروشگاه در مراسم افتتاحيه نيز حاضر بودند.
در روز افتتاحيه فروشگاه مثل روزهاي عادي باز بود و مردم براي خريد به اين فروشگاه سر ميزدند و شما ميتوانستيد رضايت را در چهره خريداران ببينيد. اجناس برند كوتون ساده و همهنوع پسند است. هم لباسهاي اسپرت بانوان و آقايان و هم لباسهاي شب مجلسي زيبا و اکسسوري در ميان آنها يافت مي شود كه مي تواند همه نوع سليقهاي را جلب كند.

اتفاقي تازه در دنياي مد
كوتون يك اتفاق تازه است براي شماهايي كه طرفدار سرسخت مد و خوشتيپي هستيد. اين برند با سابقه بين المللي يكي از شناخته شدهترين برندها در زمينه لباسهاي زنانه، مردانه و بچه گانه است كه بهترين اجناس را عرضه مي كند و در ميان طرفداران اجناس ترك هواداران زيادي دارد. مي توانيم به جرات بگوييم كه هر كسي با هر سن و هر بودجه اي به اين فروشگاه سر بزند دست خالي بيرون نمي آيد.



برای خرید میتوانید به «کوتون» هم سر بزنید

آدرس فروشگاه تهران : خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، نبش کوچه آریایی

تلفن : ۲۶۷۰۲۳۳۴


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج