۱۷۴۴۸۹
۲۶ نظر
۵۰۰۶
۲۶ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل منشی به‌ دلیل مقاومت در برابر تجاوز

مردی که متهم است زنی جوان را به‌دلیل مقاومت در برابر تعرض، به قتل رسانده به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.

روزنامه شرق: مردی که متهم است زنی جوان را به‌دلیل مقاومت در برابر تعرض، به قتل رسانده به‌زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.

مردی آخرین روز فروردین سال٩١ با ماموران پلیس استان تهران تماس گرفت. و از مفقودشدن همسرش خبر داد.

این مرد گفت: «همسرم ثریا صبح امروز (روز حادثه) از خانه بیرون رفت او همیشه بعد از اینکه به محل کارش می‌رسید با من تماس می‌گرفت و طی روز چندبار با هم صحبت می‌کردیم اما آن روز تلفن نزد. چند ساعتی که گذشت، نگران شدم و خودم با او تماس گرفتم. متوجه شدم گوشی تلفن همراهش خاموش است. با محل کارش تماس گرفتم ولی کسی به گوشی جواب نداد، البته مطمئن هستم همسرم سرکار رفته‌ اما نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است.»

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، ابتدا مدیر شرکت را مورد بازجویی قرار دادند و در مورد مفقودشدن ثریا از او پرسیدند. او گفت: «ثریا منشی من بود. هر روز وقتی به دفتر می‌رسید با من تماس می‌گرفت و درباره اوضاع کار با هم صحبت می‌کردیم. روز حادثه هم زنگ زد و گفت در دفتر با سرایدار که حسن نام ‌دارد، تنهاست و فعلا هیچ‌یک از کارمندان نیامده‌‌اند، بعد هم گوشی را قطع کرد. چنددقیقه بعد یکی از کارمندان زنگ زد و گفت پشت در شرکت است و کسی در را باز نمی‌کند، گفتم هم ثریا در شرکت است و هم حسن، چطور ممکن است کسی در را باز نکند. بعد متوجه شدم یکی دیگر از کارمندان هم رفته و کسی در را باز نکرده است اما او توانسته ‌بود با حسن صحبت کند. بعد از آن حسن هم ناپدید شد و من دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.»

ماموران در گام بعدی به بازجویی از کارمندانی که پشت در شرکت مانده ‌بودند، پرداختند. مردی که از پشت در با حسن صحبت کرده‌ بود، گفت: «در را زدم، حسن پشت پنجره آمد، او را دیدم و گفتم چرا در را باز نمی‌کنی، گفت کلید دست منشی‌ است، او هم آن را گم کرده، چند لحظه صبر کن. من هم منتظر شدم اما خبری از حسن نشد. بعد از آن هرچه تماس گرفتم نه تلفنش را جواب داد و نه تلفن شرکت پاسخگو بود، به همین دلیل با رییس شرکت تماس گرفتم و گفتم فکر می‌کنم مساله‌ای این میان پیش آمده ‌است، چون دیگر حسن را ندیدم و به احتمال زیاد او هم از در پشتی شرکت خارج شد.»

وقتی ماموران تصمیم گرفتند از حسن تحقیق کنند او دیگر به هیچ ‌تماسی پاسخ نداد تا اینکه یکی از کارمندان شرکت که رابطه‌ای دوستانه با حسن داشت با او تماس گرفت. این مرد به دوستش گفت، ثریا را کشته و حالا می‌خواهد از شهر برود. پلیس با ردیابی تلفن‌همراه متهم موفق به شناسایی مکانی شد که او در آنجا پنهان شده بود. به این ترتیب حسن بازداشت شد.

مرد جوان به قتل منشی اعتراف کرد و گفت: «از ثریا خوشم می‌آمد. او زن زیبایی بود اما هیچ‌‌وقت به من اهمیت نمی‌داد ضمن اینکه شوهر داشت و با شوهرش هم رابطه خوبی داشت. صبح روز حادثه وقتی سرکار آمد بیشتر از همیشه توجهم به او جلب شد. تصمیم گرفتم با او رابطه برقرار کنم، چای ریختم و برایش بردم، داشت با تلفن صحبت می‌کرد. فکر می‌کنم رییس شرکت بود. تلفن را که قطع کرد تی را برداشتم و به اتاقش رفتم تا آنجا را تمیز کنم. نزدیک صندلی‌اش رفتم و تصمیم گرفتم به او تعرض کنم.

متهم ادامه داد: ثریا مقاومت کرد. هرکاری کردم نتوانستم حریفش شوم. برای اینکه او را مغلوب کنم چندبار سرش را به دیوار کوبیدم، بی‌حال شد فکر نمی‌کردم بمیرد. همان لحظه یک‌نفر زنگ در شرکت را زد، هل کرده ‌بودم و نمی‌توانستم تصمیم درستی بگیرم، از پشت پنجره نگاه کردم، دیدم یکی از کارمندان است، گفتم کلید گم شده است. بعد جسد را داخل گونی گذاشتم و به بیرون بردم.»

حسن در ادامه اعترافاتش گفت: «از کاری که کرده ‌بودم خیلی پشیمان شدم اما راه برگشتی نداشتم. جسد را داخل چاهی انداختم. همان موقع یکی از دوستانم که از کارمندان شرکت هم بود با من تماس گرفت، گفتم ثریا را کشته‌ام و حالا هم می‌خواهم از این شهر بروم. می‌دانستم اگر بمانم بازداشت می‌شوم به همین دلیل تصمیم گرفتم بروم. دقایقی بعد بلیت اتوبوس گرفتم تا به شهرم برگردم، سوار اتوبوس هم شدم اما ماموران وارد اتوبوس شدند و من را بازداشت کردند.»

پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم برای رسیدگی به شعبه٧٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران ارسال شد و متهم به‌زودی در این شعبه محاکمه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملیکا

      خیلی وحشتناک بود.نسل مردای هوس باز منقرض شود انشاالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سه نكته:هر وقت دو نامحرم با هم تنها باشن نفر سوم شيطان است-اگر اون زن بصورت محرك حاضر نميشد و ساده و با پوشش بود هيچ وقت اون جاني طمع نميكرد-سوم اينكه ماهواره و فيلم هاي وحشيگرايانه غربي كم اثر نيستن.

      • farzaneh

        سرکار خانوم یا جناب user لطفا فتوا ندید،، یه سری از خانوما با چادر هم از دست یه سری آقایون در امان نیستن، صرفا هر کسی هم چادری هست آدم پاکی نیس،، آدم پست فطرت به اینجور چیزا توجه نمیکنه.

      • نرگس

        جناب user تا کی خانوما باید حجابشونو به اندازه شعور مرد حفظ کنن؟ یعنی نباید مرد بتونه خودشو کنترل کنه؟ حجابش بده پس بهش تعرض کنه؟؟؟؟

      • احمد

        جناب user آدم باید آدم باشد.این حرف شما یعنی توهین به جنس مرد.شماها که این طرز فکرتونه که اگه با یه زن یا مرد تنها جایی باشین شیطان هم حضور پیدا می کنه بهتره خودتون و افکارتون را درمان کنین

    • ناشناس

      چقدر وحشتناک.مردک وحشی.البته چه عجب یه منشی مقاومت نشون داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چ حرف احمقانه ایی....

      • بدون نام

        همه منشی ها مثل بستگان شما نیستن!

      • بدون نام

        اي ول چه خوب جوابشو دادي.همه منشی ها مثل بستگان شما نیستن!

      • بدون نام

        چقد سطح پایین حرف میزنی متاسفم برات

    • مرتضی

      انقد حالم به هم میخوره از این اشغالا اعدام حقش نیست باید سنگ سارش کنن .خدا توکل بر تو..

    • بدون نام

      فروردین 91 تا الان نزدیک به 2 سال و 9 ماه میشه واقعا اینقدر پرونده پیچیده هستش واقعا قوه قضایی برای چی اینقدر در صدور حکم تاخیر انداخته
      هر کی پاش به دادگاه باز میشه باید یه کفش آهنی بخره چون برای کوچکترین پروند باید حداقل 2 یا 3 سال بدووووووووووه

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        واقعا راست گفتین
        فوقش 2 ماه بعد باید اعدامش میکردن
        پرونده خیلی روشنه(قتل عمد) و حکمش هم برای یه بچه روشنه(قصاص)

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن اازدست این اراذل واوباش

    • محمد

      عدم توجه به توصیه های دینی عاقبتی بهتر از این ندارد. یکی نیست بگه این خانم اگر خیلی از مسائل ساده رو رعایت می کرد کارش به اینجا کشیده نمی شد.یک نگاه ساده به اکثر منشی ها ی شرکت ها بیانگر همه چیزه.از طرز حرف زدن گرفته تا طرز آرایش و پوشش.قابل توجه بعضی از خانمها : گوش ندید! آدم دلش پاک باشه والا اااااا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه تو از كجا مي دوني؟ شايد پايبند به حجاب بوده باشه اين خانم

    • بدون نام

      اعدام کنید

    • امید

      فکر کنم بعضی از دوستان اونجا بودن و دیدن که چه پوششی داشته ، گیر داده به محرک بودن ! تا زمانی که انسان افکار شیطانی بر اون غلبه نکنه هیچ اتفاقی نمیفته. در این قضیه هم قاتل ، به شکل یک شیطان کامل ظاهر شده و قتل مرتکب شده. گیرم یک خانمی یه ذره موهاش بیرون اومده باشه، یا لباس مثلا کوتاه بپوشه، به این طرز تفکر خیلی ها باید خرده گرفت که تا چه حدضعیف النفس تشریف دارن و با یک نگاه خودشان را برای همیشه گم میبینن!

    • user

      متاسفم واسه کسانی که راجع به زنی که بهش به قصد تجاوز حمله شده و چون مقاومت کرده کشته شده اینقدر بیرحمانه و ابلهانه نظر میدن. آقایون میشه بفرمایید یه خانم چطور باید تو جامعه ظاهر بشه که شما مردهای هوسباز تحریک نشید!!!!

    • میم

      خدا زهرا نگذره از اون نر...حیف کلمه مرد که روی این افراد بگذاریم.لعنت خدا بر کسانی گه از مرد بودن فقط نر بودن را میفهمند

    • طُرفه

      بايستی با این مردان مثل داعشی ها رفتار کرد! مثلاً از بالای یک عمارت پرتشان کردن پایین یا اول قسمت هایی از بدنشان را برید بعد هم سرشان را گوش تا گوش! چطوره؟

      پاسخ ها

      • فروزان

        من موافقم باهات

    • ویدا

      خدا ذلیل کنه این جور آدمها رو که اشرف مخلوقات نام گرفته واقعا بیحیایی و بیشرمی زنان در پوشش و حجاب غوغا می کنه و غیرت مردان زیر سوال میره تف بروی همچین مردانی که زناشون عمومی هستن.

    • رنیتا

      اینایی که جا نماز اب میکشنو دم از از دستورات دین میزنن راجع به حجاب خودشون از همه بدترن یعنی شما اگه با خانومی یه جا تنها باشی حجابش چادر نباشه بهش تجاوز میکنی چون نتونستی خودتو کنترل کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر پستی شما دیگه. در ضمن کی میدونه اون بنده خدا حجابش چطوری بوده و ادم بی شخصیته دیگه شما به خانوادهی خودت نگاه نکن که منشی شدن واسه یه چیز دیگه بقیه خانوما خانواده دارنو نجابت

    • ارش حسینی

      این مرده روانی بود.من که نمیدونم پوشش اون خانمه چطور بود اما نباید اون کارو باهاش میکرد.اگه چنین بلایی سر خانمش یا خواهر و ناموسش می امد ازش چی میگذشت؟

    • sina parsa

      وقتی یه خانم میره وسط یه محیط مردونه نتیجش میشه همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج