۱۷۴۵۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مکانی: درخشان کمترین تقصیر را دارد

سوشا مکاني با وجود چند عکس العمل خوب در بازي با ذوب‌آهن نتوانست مانع شکست تيمش بشود و اين تيم در نهايت با تک گل مسعود ابراهيم‌زاده با نتيجه يک بر صفر از ذوب‌آهن شکست خورد.

ورزش سه: سوشا مکانی گفت که درخشان هر کاری که می‌ توانسته انجام داده است و بیشترین تقصیر به گردن بازیکنان است که نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند.

درخشان کمترین تقصیر را دارد

ما بازی را باختیم و متاسفانه دوباره انتقادها علیه سرمربی ما شروع شد. من خودم می‌ دانم که آقای درخشان چه فشاری را تجربه کرده است چون خودم هم این شرایط را تجربه کرده ام. از نظر من درخشان مربی باشخصیتی است و هر کاری که می‌ توانسته برای پرسپولیس انجام داده است و در این باخت کمترین تقصیر را دارد.

ما بازیکنان مقصر اصلی هستیم

مقصر اصلی ما بازیکنان هستیم که نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده لازم را بکنیم. شما ببینید که ما در این بازی چند موقعیت خوب را خراب کردیم و حالا همه تقصیرها گردن سرمربی پرسپولیس افتاده است. از من دروازه‌بان گرفته که گل خوردم تا مهاجمانی که توپ هایشان گل نشد، همه مقصران اصلی این نتیجه هستیم.

می‌ توانستیم برنده بازی باشیم

ما در این بازی هر چه زدیم به در بسته خورد و چند موقعیت بسیار خوب را خراب کردیم. می‌ توانست بازی حداقل با یک گل به نفع ما تمام شود اما به یکباره همه چیز خراب شد. اگر آن توپ گل می‌ شد، الان هیچ کدام از این حرف و حدیث ها وجود نداشت. درخشان می‌ شد بهترین مربی ایران ولی حالا همه به خود اجازه می‌ دهند که هر چیزی که دوست دارند بگویند.

منتقدان تیشه به ریشه پرسپولیس می‌ زنند

من خودم که یک پرسپولیسی هستم این را به خوبی می‌ دانم که نباید حرفی بزنم که پرسپولیس آسیبی ببیند. پرسپولیسی های واقعی کسانی هستند که در این شرایط از تیم حمایت می‌ کنند. مگر می‌ شود با باخت بیرون از خانه در اولین بازی اینطور انتقاد شود. کسانی که انتقاد می‌ کنند همان هایی هستند که می‌ خواهند تیشه به ریشه پرسپولیس بزنند.

درخشان می‌ توانست مسی را به پرسپولیس می‌ آورد

مطمئن باشید اگر حمید درخشان می‌ توانست مسی را به فوتبال ایران می‌ آورد. او هم مثل هر کسی دوست دارد با بازیکنان سرشناس به میدان برود. اما ما یکسری مشکلات مدیریتی داشتیم و شما دیدید که در فصل نقل و انتقالات با توجه به بضاعتمان بد کار نکردیم. حداقل این بود که با وجود تمام مشکلات اردوهایمان به موقع برگزار شد. الان هم چیزی از تیم های دیگر کم نداریم و انشاالله با یک برد استرس روی بازیکنان کم می‌شود و می‌توانیم نتایج درخور نام پرسپولیس بگیریم.

در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن گرفتن خیلی سخت است

به جز مشکلات مالی این را هم باید در نظر گرفت که در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن گرفتن کار بسیار سختی است. تیم ها بازیکنان خوبشان را از دست نمی‌ دهند و فقط در یک صورت ممکن است تیم ها بازیکن باکیفیتشان را از دست بدهند و آن هم به دلیل مسائل غیرفنی است.

کی‌روش و مربیان لیگ‌برتری باید پشت هم باشند

من فکر می‌ کنم همه مربیان، بازیکنان و مدیران در فوتبال باید پشت سر هم باشند چون ما هیچ حامی به جز هم نداریم. مطمئنا در تمام صنف های بیرون از فوتبال همه دوست دارند، فوتبال موفق نباشد. ما تنها حامی های همدیگر هستیم و به همین دلیل من از آقای کی‌روش، آقای قلعه‌نویی و آقای درخشان می‌ خواهم از هم حمایت کنند تا باعث رشد فوتبال بشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج