۱۷۴۵۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روی خوش بورس تهران به سهامداران

بورس تهران در معاملات اولین روز هفته شروع خوبی را تجربه کرد و با افزایش قیمت ها و سایر متغیرها مواجه شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران در معاملات اولین روز هفته شروع خوبی را تجربه کرد و با افزایش قیمت ها و سایر متغیرها مواجه شد.

بورس تهران در اولین روز معاملاتی خود روی خوشی به سهامداران نشان داد و پس از مدتها رکود و انزوا با افزایش قیمت ها و تشکیل صف های خرید مواجه شد.

افزایش قیمت نفت در کنار تصمیمات اقتصادی همچون کاهش نرخ بهره مالکانه معادن موجب شد تا انگیزه خرید در بورس تقویت شده و سهامداران تالار شیشه ای در معاملات امروز خود با افزایش قیمت سهام شرکتها و تشکیل صف های خرید مواجه شوند.

در بازار امروز اغلب سهام شرکتها مثبت شده و شرکت‌های بانکی و خودرویی از بیشترین استقبال برخوردار شدند به طوری که با حاکم شدن جو مثبت در بازار و افزایش تقاضا دماسنج بازار سرمایه ۲۸۸ واحد رشد کرد و به نیمه ۶۵ هزار واحد رسید.

بر این اساس شرکتهایی همچون بانک صادرات، مپنا، بانک تجارت، ایران خودرو،بانک ملت،گسترش نفت و گاز پارسیان،سایپا و بانک انصار بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشته و شرکتهایی مانند فولاد خوزستان ،ایران ترانسفو و هلدینگ خلیج فارس مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

در بازار اولین روز هفته شرکتهای سرمایه گذاری صنعت بیمه،سرمایه گذاری صنعت نفت به همراه شرکتهای خودرویی مانند ایران خودرو و گروه بهمن از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و شرکتهای کمباین سازی،پارس دارو و حفاری شمال بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

افزایش فعالیت سهامداران حقیقی در بورس و بازگشت نسبی امید به بازارموجب شد تا در معاملات امروز حجم و ارزش معاملات هم با افزایش مواجه شود به طوری که در مجموع ۵۵۷ میلیون سهم به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه مجددا به بالای ۲۹۴ هزار میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج