۱۷۴۷۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هلمکه با الاهلی مصر ۳ ساله بست!

هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی استقلال که گفته می‌شد قراردادش با آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت فسخ شده با قراردادی ۳ ساله به تیم الاهلی مصر پرافتخارترین تیم آفریقا پیوست.

خبر ورزشی: هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی استقلال که گفته می‌شد قراردادش با آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت فسخ شده با قراردادی ۳ ساله به تیم الاهلی مصر پرافتخارترین تیم آفریقا پیوست و با این تیم تمرین کرد!

باشگاه الاهلي مصر در خصوص اخبار منتشر شده در ايران مبني بر مصدوميت اين بازيكن نيز اعلام كرد: پس از معاينات دقيق تيم پزشكي باشگاه مشخص شد كه آسيب غضروف زانوي هلمكه بسيار جزئي بوده و تأثيري بر فعاليت فني اين بازيكن ندارد و حتي اگر اين بازيكن زانوي خود را جراحي كند، بيشتر از ۳ هفته از ميادين دور نخواهد ماند.

علا عبدالصادق مدير باشگاه الاهلي در اين مورد گفت: مصدوميت هلمكه به هيچ وجه جدي نيست و شايد در آينده فقط نياز به يك آرتروسكوپي ساده داشته باشد. اين در حالي است كه هلمكه به دليل مصدوميت جدي از فهرست باشگاه استقلال تهران كنار رفت و گفته مي‌شود اين بازيكن ۲۷ ساله تنها براي چند روزي كه در عضويت آبي‌پوشان ايراني بود، ۵۰ هزار دلار نيز دريافت خواهد كرد.

هلمكه: دليل جدايي‌ام از استقلال مصدوميت نبود!

هنريك هلمكه هافبك برزيلي - آلماني كه بلافاصله پس از فسخ قرارداد با استقلال به تيم الاهلي مصر پيوست در مصاحبه‌اي گفت: دليل جدايي من از استقلال ايران به هيچ وجه مصدوميت نبود و دلايلي داشت كه ترجيح مي‌دهم آن را فاش نكنم. من از پيوستن به الاهلي مصر به عنوان پرافتخارترين تيم آفريقا خوشحالم و يك گام بزرگ در زندگي حرفه‌اي من محسوب مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج