۱۷۴۷۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دکتر نوروزی: هلمکه نیاز به جراحی داشت

معاون پزشکی ورزشی باشگاه استقلال گفت:سالها است نسبت به فعالیت جراحان زانو در ایران شناخت دارم و عملکرد آنها را در موارد مختلف مشاهده کردم بنابراین از گزارش و نظریه آنها مقابل اظهارنظرهای غیر تخصصی دفاع خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون مصدومیت هلمکه شده است اظهار داشت:همانطور که هفته گذشته در این باره توضیح دادم هلمکه آزمایشات پزشکی پیش از عقد قرارداد را در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال انجام داد و وضعیت این بازیکن توسط کمیته پزشکی باشگاه استقلال صورت نگرفت.

وی افزود:وقتی این بازیکن برای مصدومیتش به ما مراجعه کرد از پای او ام آر آی گرفته شد که ما این عکس را به متخصصان زانو نشان دادیم و آنها مدعی شدند مینیسک خارجی زانوی این بازیکن دچار آسیب دیدگی شده و تنها راه بهبود وی عمل جراحی است.

نوروزی تاکید کرد: این بازیکن بعد از عمل جراحی حداقل نیاز به ۶ هفته طول درمان داشت و بیش از نیمی از بازی‌‌های نیم فصل دوم را از دست می‌داد با این حال من به عنوان مسئول کمیته پزشکی باشگاه نظر خودم را به باشگاه در قالب یک گزارش ارائه کردم و آنها تصمیم گیرنده این بودند که با این بازیکن ادامه همکاری داشته باشند یا خیر. مدارک این نظریه هم موجود است و اگر لازم باشد در اختیار عموم قرار خواهم داد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه سالها است نسبت به فعالیت جراحان زانو در ایران شناخت دارم و عملکرد آنها را در موارد مختلف مشاهده کردم از گزارش و نظریه آنها مقابل اظهارنظرهای غیر تخصصی دفاع خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج