جاباما
۱۷۴۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید خبرگزاری رویترز از کی‌روش

خبرگزاری رویترز در گزارشی به اتفاقات رخ داده در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا از جمله ۱۰ نفره شدن ایران در دیدار با عراق پرداخت.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری رویترز در گزارشی در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا نوشت: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ مسابقات بزرگی بود اما آسیا هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به اعتبار جهانی دارد.

قهرمانی استرالیا تنها در سومین حضورش در این مسابقات نشانه دیگری بر ضعف فوتبال در قاره‌ای است که بیشترین طرفداران این ورزش را دارد.

این گزارش در اولین بخش خود به دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ میان دو تیم استرالیا و کره‌جنوبی پرداخته و در ادامه به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحاه یک‌چهارم نهایی مسابقات پرداخت که بازی پس از تساوی سه بر سه در وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان کارلوس کی‌روش با نتیجه هفت بر ۶ شکست خوردند.

در ادامه گزارش آمده است: شاید بتوان گفت این مسابقه پس از اخراج مهرداد پولادی از ایران توسط بن ویلیامز استرالیایی حساس شد. اخراج بازیکن ایران در این دیدار می‌تواند بار دیگر یادآور این نکته باشد که آسیا هنوز کار زیادی برای پیشرفت داوری در منطقه دارد.

همچنین این گزارش به حذف زودهنگام قطر، میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.

در ادامه می‌خوانیم: کاری که کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران انجام داد، ارزش‌ توانایی‌های مربیگری برای پرورش استعدادهای خام آسیا را نشان داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج