۱۷۴۸۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریزش مرگبار بهمن در پیست اسکی دربندسر

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از حادثه مرگبار ریزش بهمن در حوالی پیست اسکی دربندسر و کشته و مصدوم شدن ۳ تن در این حادثه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از حادثه مرگبار ریزش بهمن در حوالی پیست اسکی دربندسر و کشته و مصدوم شدن ۳ تن در این حادثه خبر داد.

حسن عباسی در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۲۱ دقیقه عصر روز گذشته مرکز اورژانس ۱۱۵ تهران از حادثه ریزش بهمن مطلع شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه (حوالی پیست دربندسر) اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر اسکی باز در خارج از محدوده پیست دربندسر در حال اسکی بودند که به یکباره دچار حادثه ریزش بهمن شدند که با همکاری اهالی دربندسر و حاضرین در پیست دو نفر از آنها از زیر بهمن خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند که خوشبختانه پس از اقدامات اولیه پزشکی بهبود و به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباسی اظهار داشت: پس از ساعاتی تلاش و جستجو نفر سوم نیز که آقایی۲۱ ساله بود از زیر بهمن خارج شد که متاسفانه با وجود تلاش تکنسینهای اورژانس به زندگی مجدد بازنگشت.

فراموشی و سهل انگاری دوست باعث مرگ جوان ۲۱ ساله شد

محسن تاجیک شهردار شمشک - دربندسر در خصوص جزئیات حادثه سقوط بهمن در حوالی پیست دربندسر به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز گذشته مسئولان محلی دربندسر و پیست از حادثه ریزش بهمن و در زیر برف ماندن دو نفر مطلع شدند و بلافاصله برای نجات آنها عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این دو نفر در خارج از محدوده فنس کشی شده و در مکانی که علائم هشدار دهنده داشت در حال اسکی بودند که به یکباره بهمن سقوط می‌کند.

شهردار شمشک - دربندسر افزود: با حضور تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس۱۱۵، مسئولان پیست شمشک دربندسر و اهالی یک نفر از این اسکی بازان از زیر برف خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که خوشبختانه از مرگ نجات یافت و مجددا شروع به اسکی بازی کرد اما پس از گذشت ۳ ساعت به مسئولان مراجعه کرد و اظهار داشت که یک نفر از دوستانش که همراه وی بود در زیر بهمن گرفتار شده است.

تاجیک با بیان اینکه بلافاصله با حضور سگ‌های زنده یاب هلال احمر و رد یابی از طریق مخابرات تلفن همراه فرد مفقود شده در همان حوالی ریزش بهمن ردیابی شد گفت: فرد مذکور را پس از تلاش فراوان از زیر برف خارج کردند که متاسفانه پس از تلاش ۲ ساعته برای احیای وی مرگ جوان ۲۱ ساله تایید شد.

شهردار شمشک - دربندسر از اسکی بازان در خواست کرد در محدوده مجاز و فنس کشی شده اسکی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج