۱۷۴۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناطق‌ نوری: انقلاب ما به چند کشور صادر شده

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برکات انقلاب اسلامی امروز در ایران و منطقه مشاهده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برکات انقلاب اسلامی امروز در ایران و منطقه مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسمین ناطق نوری در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی که صبح امروز در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، به بیان خاطراتش از مراسم استقبال و ورود حضرت امام(ره) به کشورمان پرداخت و اظهار کرد:‌ البته قبل از ورود ایشان انقلابیون و رهبران انقلاب و مسئولان بالا نگران بودند و به ایشان می‌فرمودند که شما تشریف نیارید چراکه معلوم نیست بر سر هواپیمای شما چه بیاید و نگرانی فوق‌العاده‌ای دراین باره وجود داشت. اما امام(ره) با اتکا و اعتمادی که به خداوند داشتند، فرمودند من به ملتم قول دادم که در اولین فرصت بیایم و اگر قرار است بمانم بین ملت بمانم و اگر قرار است بمیرم بین ملت بمیرم.

وی با مورد توجه قرار دادن نقش آیت‌الله بهشتی و مطهری و مرحوم بازرگان در مراسم استقبال از حضرت امام(ره) به ذکر خاطرات خود از وقایع پس از ورود حضرت امام به کشورمان پرداخت و اظهار کرد: وقتی امام(ره) می‌خواستند فرودگاه را ترک کنند و سوار ماشین شوند یکی از آقایان که از ملی‌گراها بودند و البته خیلی هم زحمت کشیده بودند چرا که هماهنگی با دولت آن موقع برای آمدن امام(ره) و فرودگاه با آنها بود، سوار ماشین بودند اما امام در لحظه سوار شدن به ایشان گفتند که تشریف بیاورید پایین و در واقع امام(ره) حواسشان جمع بود که از این فرصت هیچ‌کس احتمالا بهره‌برداری نکند. خود ایشان جلو سوار شدند و مرحوم حاج احمد آقا نیز عقب نشستند و راننده هم آقای رفیق‌دوست بودند.

وی در ادامه به خاطر مربوط به خاطرات امام(ره) در بهشت زهرا و سخنرانی ایشان در این مکان اشاره و در پایان سخنان خود اظهار کرد: برکات انقلاب اسلامی امروز در ایران و منطقه مورد مشاهده است و بیرون از کشور ما عزت این انقلاب را می‌بینیم چنانچه امروز لبنان و حزب‌الله لبنان عزت دارد و حزب‌الله و سید حسن نصرالله حرکات بسیار زیبایی انجام می‌دهند.

ناطق نوی خاطر نشان کرد: تمام این آوازه‌ها و برکات از برکت امام بزرگوارمان است و همچنین می‌بینیم که انقلاب ما به یمن،سوریه، لبنان و عراق صادر شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: خداوند ان‌شاء‌الله مقام معظم رهبری را برای ما محفوظ بدارد و ما را قدردان انقلاب بدارد و در این انقلاب ما را پایدار نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج