جاباما
۱۷۴۸۸۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شرایط فعلی از شعب‌ ابی‌طالب سخت‌تر است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نباید اجازه بدهیم که آمریکا از شرایط امروزی ما سوء استفاده کند و این شرایط از شعب‌ابی‌طالب سخت‌تر است و اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید بیشتر مقاومت کنیم، همچنین در رابطه با مذاکره حرفی نداریم اما می‌دانیم دشمن تا اسلام را از بین نبرد از اقدامات خود دست نخواهد کشید.

پایگاه خبری انتخاب: نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: در رابطه با مذاکره حرفی نداریم اما می‌دانیم دشمن تا اسلام را از بین نبرد از اقدامات خود دست نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم سه انقلاب را به ما معرفی کرده که در این انقلاب‌ها آموزه‌های بسیاری برای انقلاب اسلامی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه رهبری الهی و نقش آن در حاکمیت دینی اولین درسی است که می‌توان از انقلاب‌های پیشین آموخت، تصریح کرد: اینکه فرد مدیری جامعه را اداره کند از دوران حضرت آدم تا کنون مشهود بوده است زیرا رهبری الهی شناسنامه حکومت دینی خواهد بود و این رهبران در مواردی با یکدیگر مشترک هستند. رسالت و اختیارهای ائمه اطهار(ع)، انبیا الهی و ولی فقیه تفاوتی ندارد و همانطور که اطاعت از ائمه اطهار(ع) و انبیا واجب است، اطاعت از ولی‌فقیه نیز واجب می‌شود اما این افراد از شان یکسانی برخودار نیستند و جایگاه معنوی یکسانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه رهبران مذکور در حجتیت نیز با یکدیگر مشترک هستند، گفت: ابلاغ رسالت، ساختارسازی رسالت، مقابله با ظلم و پاسداری از دین، شریعت و حکومت اسلامی بخشی دیگر از رسالت رهبران الهی است. امام قبل از انقلاب با حرکت‌های پنهانی در مقابل دشمن ایستادند اما بعد از انقلاب حرکت خود را نمادین کردند و برای پاسداری از ارزش‌ها با بنی‌صدر و بازرگان مقابله و با تکیه بر نقش اساسی مردم به فرم‌سازی اقدام کردند و اینکه مطرح می‌شود برخی افراد به جمهوریت نظام کاری ندارند، اشتباه است.

سعیدی با بیان اینکه میزان ارزش هر فرد و گروهی به وابستگی به ولایت فقیه بستگی دارد،‌ تاکید کرد: مردم با تکیه بر استقامت خود به انقلاب بزرگ دست پیدا کرده‌اند و امروزه که در شرایط خاصی قرار داریم نمی‌توانیم با اعتماد به دشمن مشکلات را حل کنیم بلکه باید با تکیه بر رهنمود رهبری که که استحکام درونی نظام، اقتصاد مقاومتی به عنوان استراژی و نگاه به بیرون به عنوان تکنیک است برای برطرف‌سازی مشکلات کوشش کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم که آمریکا از شرایط امروزی ما سوء استفاده کند و این شرایط از شعب‌ابی‌طالب سخت‌تر است و اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید بیشتر مقاومت کنیم، همچنین در رابطه با مذاکره حرفی نداریم اما می‌دانیم دشمن تا اسلام را از بین نبرد از اقدامات خود دست نخواهد کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانيال

      با تير خبر كلا موافقم احسنت

    • بدون نام

      نفسش از جای گرم بلند میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج