جاباما
۱۷۴۹۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طرح ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران» گفت: به نظر من این طرح مناسب است و باید دنبال شود.

خبرگزاری ایرنا: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران» گفت: به نظر من این طرح مناسب است و باید دنبال شود.

نصرالله پژمانفر گفت: این طرح هنوز به صحن مجلس شورای اسلامی نیامده و در مرحله کارشناسی است. امیدوارم در زمان مناسب به صحن مجلس بیاید.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اساسا باید به این سمت برویم که با عاملی که تخلف می کند برخورد کنیم کمااینکه که ما در نظام راهنمایی و رانندگی نیز کسی که تخلف می کند را جریمه می کنیم و نمره منفی به راننده می دهیم.

او گفت: در رسانه ها نیز باید جریمه و برخورد متوجه افرادی شود که تخلف کرده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران» موجب می شود که ما بتوانیم روح قانون که برای جلوگیری از ارتکاب جرم است را پیدا کنیم چون قانون باید بتواند از ارتکاب جرم جلوگیری کند.

پژمانفر ادامه داد: ما با وضعیت موجود نمی توانیم جلوی مجرم در یک روزنامه یا رسانه را بگیریم چرا که مجرم به محض اینکه جرم خود را انجام دهد به روزنامه دیگری می رود و در آنجا جرم خود را دنبال می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره مطالب منتشر شده به نقل وی در سایت خردادنیوز در خصوص طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران»، ضمن تکذیب این مطالب گفت: آنچه این سایت به نقل از من بیان کرد نادرست است و من اصلا بحثی در خصوص این طرح نکرده ام.

پژمانفر گفت: من با طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران» موافقم و حتما آن را امضا می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج